hcbergsjo Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Hvordan kan jeg få maksimalt ut av treninger ? Hvordan bør jeg spise før trening, forberede meg før trening, mentalt og fysisk, og hvordan jeg rett og slett kan utnytte treningene maksimalt ? Har ikke sett noe særlig framgang på lenge, og nå er jeg litt lei. Spiller på g16-nivå, så det er viktig med utvikling, ikke bare holde meg på det nivået jeg er på. Noen som sitter på nyttig fakta, eller har noen tips ? Jeg tar mer enn gjerne imot. (Spiller midtbane, hvis det har noe og si.) Endret 9. februar 2010 av hcbergsjo Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvordan kan jeg få maksimalt ut av treninger ? Hvordan bør jeg spise før trening, forberede meg før trening, mentalt og fysisk, og hvordan jeg rett og slett kan utnytte treningene maksimalt ? Har ikke sett noe særlig framgang på lenge, og nå er jeg litt lei. Spiller på g16-nivå, så det er viktig med utvikling, ikke bare holde meg på det nivået jeg er på. Noen som sitter på nyttig fakta, eller har noen tips ? Jeg tar mer enn gjerne imot. (Spiller midtbane, hvis det har noe og si.) Jeg vil anbefale å kjøpe deg en klase med bananer, spis en eller to før trening, og resten etterpå.. Gå ut på treningen gira på å gjøre det bra, ha det gøy, og gjør det så godt du kan. Du blir bedre, du bare merker det ikke for det går ganske tregt med mindre du trener 2 timer om dagen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå