Gå til innhold

BK: Through Fire and Snow!


Uxzuigal

Anbefalte innlegg

Ble litt inspirert i min forrige tråd til å justere/redigere litt.... Her er nok et bilde fra Kennel Orthrus med Ulrika og Serenity i hovedrollen (samt en hel haug snø;)).

 

Kritikk på justering ønskes da dette er det første bildet jeg noensinne har gjort noen justering på :)

 

Jeg har lagt ved orginalen også. (Nederste bilde)

post-17057-1265736766_thumb.jpg

post-17057-1265736789_thumb.jpg

Endret av Kennel Orthrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første bilde var uten tvil best, nummer 2 ble "utbrent" i snøen og generelt sett fungerte det dårlig etter mitt syn. Komposisjonsmessig, den greina til høyre var veldig i veien; kanskje litt mye snø i forkant; gjort rom for litt mer luft over? Noe usikker.

 

Bildet av bikkjene fra deg er som alltid en nytelse å se på; dama er mer begeistra for dine bilder enn mine modellbilder; skjønner det ikke ;)

 

Edit:

Kanskje lagt hunden til høyre i rule of third krysset øverst til høyre, den andre i tilsvarende motsatt kryss til venstre?

Endret av TGB
Lenke til kommentar

For å gi en kjapp tilbakemelding må jeg bare skyte inn at det ser absolutt ut til at du redigerer bra til at det er første gang :grin:

Har fått frem detaljer og dempet litt her og der samt mer kontraster (ser det ut til) så jeg syns du kan være fornøyd med framgang sålangt!

:woot:

(For øvrig veldig fine bikkjer)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...