Uxzuigal Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Ble litt inspirert i min forrige tråd til å justere/redigere litt.... Her er nok et bilde fra Kennel Orthrus med Ulrika og Serenity i hovedrollen (samt en hel haug snø). Kritikk på justering ønskes da dette er det første bildet jeg noensinne har gjort noen justering på Jeg har lagt ved orginalen også. (Nederste bilde) Endret 9. februar 2010 av Kennel Orthrus Lenke til kommentar
TGB Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Første bilde var uten tvil best, nummer 2 ble "utbrent" i snøen og generelt sett fungerte det dårlig etter mitt syn. Komposisjonsmessig, den greina til høyre var veldig i veien; kanskje litt mye snø i forkant; gjort rom for litt mer luft over? Noe usikker. Bildet av bikkjene fra deg er som alltid en nytelse å se på; dama er mer begeistra for dine bilder enn mine modellbilder; skjønner det ikke Edit: Kanskje lagt hunden til høyre i rule of third krysset øverst til høyre, den andre i tilsvarende motsatt kryss til venstre? Endret 9. februar 2010 av TGB Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 TGB: Nederste bildet er orginalen uredigert, så ikke rart den er dårlig, hehe. - - - Har desverre ikke mer å ta av på vesntre side av bildet, man skal se ann litt cropping Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 For å gi en kjapp tilbakemelding må jeg bare skyte inn at det ser absolutt ut til at du redigerer bra til at det er første gang Har fått frem detaljer og dempet litt her og der samt mer kontraster (ser det ut til) så jeg syns du kan være fornøyd med framgang sålangt! (For øvrig veldig fine bikkjer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå