Markelure Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hei holder på å lage ny partisjon her, men hvorfor kan jeg bare lage så liten? er 43,7gb ledig, men får ikke laget større en ca 6 gb noen som hvordan jeg kan få laget den større? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Du har kanskje ikke mer tilgjengelig plass på disken din? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) som jeg skrev, står på min datamaskin at det er 43,4 gb ledig Endret 9. februar 2010 av Markelure Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kan du legge ut et bilde fra Diskbehandling, så kan vi se på status. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) her har du bilde det går ikke an å velge mer, er maks det som står der Endret 9. februar 2010 av Markelure Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 OK. Den første posten var litt misvisende. Det er ikke å lage en ny partisjon du holder på med. Du vil forandre størrelsen på en eksisterende partisjon. Dette er et kjent problem. Windows kan ikke flytte på visse systemområder, det vil alltid lage slike begrensinger. Skal du komme rundt det må du gjøre det utenfor Windows. Det man vanligvis gjør er å bruke GParted, som er på en Linux CD. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 får prøve gparted da takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå