jaha Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 skjermen min er så skyet. skrifta er helt rar. det ser ut som om jeg trenger briller!! Hva kan være galt? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Kan jo hende at skjermen din holder på å dø på seg... Men det hadde du vel kanskje allerede ferska? Lenke til kommentar
Pelikan1 Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Hvilken oppløsning kjører du på? Har selv en ikke helt kurrant dataskjerm og den blir teksten blørete og tåkete på 1024*768. Sikkert ikke dette som er problemet. Lenke til kommentar
Shroomer Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Prøv å tørk av skjermen. Kan jo hende du har vært bortpå med fingrene. Lenke til kommentar
jaha Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 Det er en helt ny 15" flatskjerm. Jeg har hørt det at det kan hende at skjermkabelen ikke er skjerma, og da blir det skye. Hva vet dere om det? Lenke til kommentar
jaha Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 er det noen som har noen ide om hva som kan være galt?? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Du har vel ikke et GeForce 2 MX kort ? En kompis av meg får slike skyer som du beskriver. Lenke til kommentar
jaha Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 Quote: On 2002-01-29 14:52, SintBrus skrev:Du har vel ikke et GeForce 2 MX kort ? En kompis av meg får slike skyer som du beskriver. jo. Jeg har et GeForce 2mx-400 kort. er det noe feil ved de kortene eller?? Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Vil barra presisera at eg ikkje har stort peil på flatskjerm, men det du seier om skjerminga kan vel ikkje stemma? (det _bør_ jalfall ikkje det, det er jo elendig om ein ikkje får kablar som gir bra bilde..) Uansett, les denne: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=10379&forum=23 Det _kan_ vara det hjelper, men dersom du bruker DVI kontakt er det lite sannsynleg... Ellers: Kva oppløysing køyrer du? Kva refreshrate køyrer du? Bruker du DVI kontakten? Du har ikkje noko plastbelegg/beskyttelsesbelegg/klistremerke på skjermflata? :wink: Lenke til kommentar
Hyper Ado Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Har akkorat det samme problemet på min Fujitsu 15 flatskjerm.. Problemet virker nesten som om jeg leser en avis hvor annenhver kolonne har dårlig trykk. Har hvert slik siden jeg fikk den for 2 år siden. Fikk da beskjed om at det ikke var noe som kunne gjøres med dette til de klarte å rette det opp med nye skjermdrivere!!!! :sad: Har etter dette ventet på det (kommer aldri til å komme, men alikevel) så den skjermen har jeg satt på en mindre viktig PC som jeg slipper å lese noe på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå