Deadringer Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har poppet litt inn og ut av kinoer rundt om kring i oslo den siste tiden, og det ser ikke ut til å gå noen gode filmer på kino for øyeblikket. Stemmer dette, eller har jeg vært innom feil kinoer? Derfor ønsker jeg tips til gode kinofilmer. Avatar tells ikke. Mye fordi jeg har sett den alt, men mest fordi den suger. Takker for alle tips. Lenke til kommentar
santaman Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 wolfman har i allefall en kul trailer. får også skryt på imdb: http://www.imdb.com/title/tt0780653/ Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Hva mener du med at det ikke ser ut til å gå noen gode filmer? Vet du om filmene er gode eller ikke før du har sett dem? Gode filmer jeg enten har sett eller har lyst til å se som går på kino i Oslo nå: Crazy Heart (Oscarnominert) Daybreakers (vampyr scifi) Departures (bra Japansk film) Das Weisse Band (Michael Haneke's mesterverk) Invictus (Oscarnominert) Luftslottet som sprengtes (siste i Stieg Larsson trilogien) Menn som stirrer på geiter (morsom komedie) Precious (Oscarnominert, jævlig bra film) Sherlock Holmes (ser ut som en bra actionfilm) The Imaginarium of Doctor Parnassus (siste til Heath Ledger før han døde) Up In The Air (Oscarnominert, ålreit film) Where The Wild Things Are (Veldig bra anmeldelser) A Single Man har premiere på fredag, denne har jeg veldig lyst til å se og har også et par Oscar-nominasjoner. Endret 10. februar 2010 av thesinner Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Takker for de, skal sjekke litt rundt de som kan virke interessante. Lenke til kommentar
kjidel Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 … Where The Wild Things Are (Oscarnominert …) Since when? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Das Weisse Band anbefales, men den er 'treig'. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Menn som stirrer på geiter (morsom komedie)Hvis man skal dømme ut ifra traileren, så den sykt morsom ut Sherlock Holmes (ser ut som en bra actionfilm)Denne kan anbefales! Overraskende bra film! edit: Når det kommer til Avatar, er jeg en av de få(?) som ikke har sett den. Var på kino på en annen film en gang i november og traileren for Avatar suste over skjermen mens alle satt og måpte. Av en eller annen grunn ble ikke jeg imponert, så den er ikke akkurat førsteprioritet... Endret 10. februar 2010 av Anulaibar Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 invictus anbefales på det sterkeste!! utrolig bra! Ellers så jeg up in the air idag , som også var fornøyelig. Precious har jeg ikke sett, men er høyt oppe på "vil se" lista.. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 … Where The Wild Things Are (Oscarnominert …) Since when? Min feil, innbiller meg tydeligvis ting... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Takker for tips. Har forsåvidt sett "menn som stirrer på geiter" også og den var egentlig bare random. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Takker for tips. Har forsåvidt sett "menn som stirrer på geiter" også og den var egentlig bare random. Manglar det ikkje eit ord? Tilfeldig kva då? Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Takker for tips. Har forsåvidt sett "menn som stirrer på geiter" også og den var egentlig bare random. Manglar det ikkje eit ord? Tilfeldig kva då? Mangler ikke noe ord her, ungdommen pleier å si at ting er random nå til dags Lenke til kommentar
santaman Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 where the wild things are er kun for spesielt interesserte spør du meg. er født i usa og vokste opp med denne tegneserien. hadde det ikke vært for det så trur jeg ikke jeg hadde giddet å se hele filmen igjennom. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Har sett den og den var totalt crap. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Beste på kino nå er Crazy Heart og Moon Lenke til kommentar
......... Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Her er et par gode forslag man kan se på kino i disse dager og i nær framtid: Avatar Sherlock Holmes Shutter Island The Road Crazy Heart The Ghost Writer Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief The Wolfman The Lovely Bones Fish Tank Fantastic Mr. Fox Cloudy with a Chance of Meatballs Planet 51 Invictus Snart: Alice in Wonderland Toy Story 3 Iron Man 2 Shrek Forever After How to Train Your Dragon Green Zone Inception Endret 20. februar 2010 av ......... Lenke til kommentar
sondre94 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Wolfman var sykt bra. Anbefaler den til alle som kjeder seg en fredagskveld og trenger å bli litt skremt med gutta. Jeg satt og spiste chips mens jeg så den. Hadde litt i hånda. Så ble jeg skremt og knuste alt. Haha. Viss du ikke tåler å bli skremt er det bare til å bakke vekk. Kan aldri tenke meg den er like bra på dvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå