lovestory Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Traff en dame for litt over 1 mnd siden og vi har etter det truffet hverandre mange ganger og overnattet hos hverandre flere ganger. Hun er helt fantastisk og jeg nyter å være sammen med henne. Så nå nermer valentinesday seg og jeg tenkte jeg skulle kjøpe henne en liten gave. Ikke noe stort men en liten ting for å vise at jeg tenker på henne. Men lurer veldig på hva jeg skal kjøpe. Siden vi ikke har datet så lenge så vil jeg ikke overdrive med å kjøpe noe stort å dyrt. Noen som har et bra forslag? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har aldri gjort det selv, men ville gått for noen roser, kanskje en lykke figur/stein. Et ikke veldig dyrt kjede eller sånn bamse som du åpner med kort inni, der skriver du seff noen gode ord^^ Kan jo kombinere etter ønske. Dette er noen ikke veldig dyre ting jeg kommer på i farten Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kan du ikke overraske med en god middag med masse stearinlys og greier? Det er veldig koslig, og jeg vil tro dama setter pris på det. Du har jo lagt en god slump innsats i å gjøre noe for henne på den måten. Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hva med ett koselig kort hvor du skriver hva hun betyr for deg? Be henne med på kino eller ut på en koselig restaurant. Lenke til kommentar
lovestory Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 takk for gode tips.. tror det blir en hjemmelaget middag, kort og en liten gave.. håper hun setter pris på det.. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 takk for gode tips.. tror det blir en hjemmelaget middag, kort og en liten gave.. håper hun setter pris på det.. Det vil hun helt sikkert gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå