bauk Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hvordan kan jeg lage et skjema som sendes tilbake til meg på epost?? når jeg gjør det får jeg bare feil meldinger og adressen endres, bak adressen står det --webbootself-- treneger raskrt svar Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Få se scriptet ditt.. Lenke til kommentar
bauk Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 altså html koden?? Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Regner med at du har et mail-script skrevet i PHP eller noe også? Men paste gjerne html og Lenke til kommentar
bauk Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Regner med at du har et mail-script skrevet i PHP eller noe også?Men paste gjerne html og jeg bare jikk i frontpage å tok på "lag skjema" "så satt jeg den til att den skulle sendes til epost addr,, har prøvd med PHP men det sjønner jeg ikke bæra av Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ok, hmm.. Har aldri brukt FrontPage Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Dette høres ut som Frontpage Extensions, noe webhosten din må ha støtte for for at det skal fungere. Dersom du ikke har dette, og ikke ønsker å løre deg ASP eller PHP, prøv å google etter det. Det finnes flere sider som kan sende former for deg, dvs de har PHP eller ASP-koden som trengs fro å sende eposter, og du lager en for som peker til deres side. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Bare skriv: <a href="mailto:[email protected]">Klikk her for å sende mail!</a> Lenke til kommentar
quantum Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Hvordan kan jeg lage et skjema som sendes tilbake til meg på epost??når jeg gjør det får jeg bare feil meldinger og adressen endres, bak adressen står det --webbootself-- treneger raskrt svar <form method="post" action="mailto:[email protected]"> Name: <input type="text" size="10" maxlength="40" name="name"> <br /> Password: <input type="password" size="10" maxlength="10" name="password"> </form> du kan vel med fordel legge på en submit-knapp også. dette forutsetter at browseren kjenner til hvordan den skal sende mail, f.eks. ved å starte opp en emailklient. dette skjer helt og holdent på klienten og har ikkeno med frontpage eller php å gjøre. http://www.google.no/search?hl=no&q=email+html+form Endret 10. februar 2010 av quantum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå