Louboutin Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hei, jeg har et problem ang. SMS. Etter at mobilen hadde ligget i ro lenge, låste jeg den opp og så at det var en ny SMS. Da jeg trykket på "SMS \ MMS" stod det "1 ulest", men når jeg kommer inn på listen av gamle meldinger kommer det ikke opp noe nytt. Likevel står det "1 ulest" på forsiden. Så, en stund etter, fikk jeg meldingslyd, og det stod "2 uleste", men dette gikk bort etter litt, utenat jeg gjorde noe, og nå står det "1 ulest" igjen. Har prøvd å soft-resete den flere ganger, og prøvd med simkortet i en annen mobil, men mine meldinger er visst lagret på telefonen, for de kom hvertfall ikke opp der. Hvordan kan jeg få åpnet denne meldingen, evt sett hvem den kom fra eller hvertfall få bort den notificationen om én ulest som tydeligvis ikke har tenkt til å gå bort? Jeg prøvde å sende en SMS til meg selv fra en annen mobil. Denne fikk jeg åpnet helt normalt, men den gamle SMS-en står fremdeles som ulest uten at jeg får tak i den. Hvis jeg installerer en ny ROM, mister jeg gamle SMSer, programmer og sånn? Bare de som ligger på telefonen og ikke på minnekortet da? Et annet problem er at jeg ofte ikke får varsel når jeg har fått en ny sms, det kommer opp hvis jeg låser opp mobilen, men jeg får ikke lys/lyd-varsel før jeg gjør dette, i beste fall noen minutter/timer etterpå! Vil en ny rom fikse dette? Hadde blitt utrolig takknemlig for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå