Dalon Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Lastet ned Thunderbird fra pakkebrønnen men den var jo "selvfølgelig" på engelsk. Det er jo brukbart men jeg vil heller ha den på norsk. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kanskje thunderbird-locale-nb-no fra pakkebrønnen gjør susen? Lenke til kommentar
Dalon Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Kanskje thunderbird-locale-nb-no fra pakkebrønnen gjør susen? ----------------- Takk for svar Mener du fra "Terminal"?? I så fall du mener terminal og det skulle vise seg å ikke virke, hvordan får jeg i så fall slettet det igjen? Lenke til kommentar
D3f4u17 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Som: sudo apt-get remove thunderbird-locale-nb-no ? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Installer det fra samme plassen som du installerte Thunderbird. Jeg liker veldig godt Synaptic programpakkebehandler. Der er det veldig enkelt å både installere og fjerne. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Under System - Administrasjon i Ubuntu-menyene har du språkstøtte/language support. Der kan du velge språk og installere språkpakker. Merk deg at det er en bug der som gjør at "norsk bokmål" står under b og ikke n. Lenke til kommentar
Dalon Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Under System - Administrasjon i Ubuntu-menyene har du språkstøtte/language support. Der kan du velge språk og installere språkpakker. Merk deg at det er en bug der som gjør at "norsk bokmål" står under b og ikke n. Tøft .Jeg installerte som som sakt den engelske versjonen, men etter at jeg gjorde som du sa så var Thunderbird oversatt til norsk. Tusen takk for den. (Takk også til "endrebjo") --------------- Men så har jeg et spørsmål til. Når det kommer nye oppdateringrer til Thunderbird vil den norske automatisk oppdateres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå