Gjest Guest_Hest_* Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har ei jente som virkelig kunne tenke seg å få meg til å få orgasme ved å ri meg. Det er noe i meg som hindrer det på en måte.. Det er sykt digg å se på at hun rir, og det kjens helt fantastisk. Men jeg får liksom ikke følelsen av å komme til orgasmepunktet. De hun har hatt sex med før, har kommet når hun har ridd de, men det går ikke med meg. Jeg har aldri kommet av å bli ridd. Jeg er litt over gjennomsnittlig stor, så det kan kanskje være en grunn? Slik at friksjonen ikke blir stor nok når hun skal bevege seg? Jeg har jo ingen problemer med å komme når jeg selv gjør jobben. Noen som har hatt de samme problemene eller vet hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg vil tro du bare trenger mer tid. Starte med noe annet først og kanskje hun kan snakke/skrike mens hun rir ? kommer ann på hva du liker Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Og kanskje du bare må være mere avslappet? Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Du kan vel selv være delaktig i "Cowgirl" posisjonen. Går ann å varriere slik at du selv tar i et tak hvis det er det som må til for deg. Lenke til kommentar
hotbitch Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Høres digg ut:p kunne godt tenkt meg en stilling der jeg ikke kom, men bare hadde det generelt digg:p Kjipt for hun da, om dette er noe hun absolutt vil:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg