Gå til innhold

Hva kan vi lære av Geert Wilder ?


Ove38

Anbefalte innlegg

Jeg vil si at den politiske bevegelsen sionisme og deres lakeier er et mye større problem enn Islam i den vestlige verden.

 

Er det ikke du som fornekter Holocaust?

Ja, hvilken relevanse har det for denne tråden.

 

med tanke på alt det andre i denne tråden du har sagt om Sionisme og onde jøder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og Taliban er det samme som Mil.Org og nordmenn som rømte til Sverige under ww2 er det samme som somaliere som drar til Norge idag, ikke sant?

 

Les deg opp! En bil og en banan er ikke det samme selv om begge starter på bokstaven B og er substantiv.

 

Jeg poengterer bare at hets kommer med mange ansikter. I mine øyne er ikke muslimhat bedre enn Islamsk fundamentalisme. Ettersom jeg regner det sistnevnte for å være et svært overvurdert problem, så er det moro å drive gjøn med dem som skremmes av dette spøkelset.

 

 

 

Vet ikke hvorfor du skriver så mye tørrpreik, da jeg ellers har sett på deg som en edruelig debattant. Her skjøt du langt over mål, det tror jeg du innser selv. Ta bananene dine og stikk dem et visst sted.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Islam er Europas nye nazi-bevegelse. Europas jøder er redde.

 

La oss se: I nazi-Tyskland ble en minoritet hundset med og trakkasert. De ble beskyldt for å være faen sjøl og for å være onde menneker. I mine øyne er denne forbannede muslimhetsen akkurat samme ulla. Hatprat. Ha en fin dag :)

 

Og Taliban er det samme som Mil.Org og nordmenn som rømte til Sverige under ww2 er det samme som somaliere som drar til Norge idag, ikke sant?

 

Les deg opp! En bil og en banan er ikke det samme selv om begge starter på bokstaven B og er substantiv.

 

Et godt poeng.

 

Forresten er det lite å høre i mediene om denne skammelige, såkalte rettssaken i Nederland.

 

Politikere trekkes for retten grunnet sine uttalelser om innvandring? For å fortelle sannheten om hva det har ført til og vil føre til?

 

De bruker samme metoder som diktaturer nå. Kunne like gjerne vært Mugabe som stod bak det her.

Lenke til kommentar
Islam er Europas nye nazi-bevegelse. Europas jøder er redde.

 

La oss se: I nazi-Tyskland ble en minoritet hundset med og trakkasert. De ble beskyldt for å være faen sjøl og for å være onde menneker. I mine øyne er denne forbannede muslimhetsen akkurat samme ulla. Hatprat. Ha en fin dag :)

 

Og Taliban er det samme som Mil.Org og nordmenn som rømte til Sverige under ww2 er det samme som somaliere som drar til Norge idag, ikke sant?

 

Les deg opp! En bil og en banan er ikke det samme selv om begge starter på bokstaven B og er substantiv.

 

Et godt poeng.

 

Forresten er det lite å høre i mediene om denne skammelige, såkalte rettssaken i Nederland.

 

Politikere trekkes for retten grunnet sine uttalelser om innvandring? For å fortelle sannheten om hva det har ført til og vil føre til?

 

De bruker samme metoder som diktaturer nå. Kunne like gjerne vært Mugabe som stod bak det her.

 

 

Angående det med rettsaken til Geert Willders grunnen til at det er lite i mediene er at det er mye prolbemer med den nåværende regjeringen og at fokusen blir satt på det.

det er en rekke Nederlandske sider du kan se på F.eks http://www.wildersproces.nl/ den er på Nederlandsk men det er ikke noe problem å oversette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...