TheFighter94 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har brukt å spise egg før vær trening, som altså er 0 karbohydrat i= ikke noe insulin. Da har jeg syntes 40kg 5x5 var skikkelig tungt. Men så prøvde jeg å ta insulin før trening. Tok 40kg 5x5 først, det var så lett at jeg prøvde rett på 45kg, tok 5x5 veldig lett med det også. Så har det virkli SÅ mye å si? Jeg vet at det blir brukt som steroide for at kroppen skal klare mer, men at det har så mye å si er jo ganske sykt Lenke til kommentar
Knife Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Blir jo det samme som å drikke mye brus før trening og under hele treningen. Men pass på, isulin kan også spille på det andre laget. Når isulinet går ned og blodsukkeret stabilserer seg eller blir lavt, vil hele treningsøkten bli ødelagt. Noen ganger så funker det sikkelig bra for meg å drikke melk eller noe før trening, andre ganger så går det rett til helvette. Det som kanskje skjer når du inntar isulin før trening er at du får et heftig energi kick. (litt usikker) Jeg vet egentlig ikke så mye om isulin før trening. Men vet om mange kroppsbyggere som tar det etter trening fordi det gir økt opptak av proteiner, karbohydrater og andre næringsstoffer. Endret 9. februar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Blir jo det samme som å drikke mye brus før trening og under hele treningen. Men pass på, isulin kan også spille på det andre laget. Når isulinet går ned og blodsukkeret stabilserer seg eller blir lavt, vil hele treningsøkten bli ødelagt. Noen ganger så funker det sikkelig bra for meg å drikke melk eller noe før trening, andre ganger så går det rett til helvette. Det som kanskje skjer når du inntar isulin før trening er at du får et heftig energi kick. (litt usikker) Jeg vet egentlig ikke så mye om isulin før trening. Men vet om mange kroppsbyggere som tar det etter trening fordi det gir økt opptak av proteiner, karbohydrater og andre næringsstoffer. Blir nok ikke helt det samme som å drikke brus nei. Da vil jo blodsukkeret dale rett opp, og rett ned igjen. Når jeg sier jeg spiste karbohydrat før trening, spiste jeg ikke sjokolade og potetgull, men grovbrød. Og ja, lavt blodsukker vil ødelegge hele treningen, men så kjenner jo jeg det veldig lett når jeg får lavt, så jeg tar jo meg bare en banan om det skjer. Ja jeg har også hørt om en del som tar det etter trening, men også før trening Lenke til kommentar
Knife Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Funker det for deg, så gratulerer. Du vil få mange gode treningsøkter i fremtiden Det jeg synes hjelper ganske bra for treningen og det jeg har merket på meg selv er faktisk grønnsaker. Masse grønnsaker før trening Kan du ta insulin etter trening også da? Endret 9. februar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Funker det for deg, så gratulerer. Du vil få mange gode treningsøkter i fremtiden Det jeg synes hjelper ganske bra for treningen og det jeg har merket på meg selv er faktisk grønnsaker. Masse grønnsaker før trening Hehe, jo takk for det. Med meg blir det grønnsaker på skolen, og etter trening Bruker ikke det nei, men kan jo prøve å se om det gjør noe forskjell. Forstår ikke helt det der med insulin etter trening. Endret 9. februar 2010 av TheFighter94 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 http://www.steroider.net/index.php?option=...2&Itemid=27 Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Sto veldig mye basic om diabetes generelt, men etter det jeg forstår så gir det deg økt opptak av protein som vil gi bedre fremgang? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Muskelen vil klare å ta opp mer protein. Yeap, altså vil du bli sterkere og musklene vil bli større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå