-=Petter=- Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Hei IE har begynt og jobbe tregt. Gerelt ikke med og laste sidene.. Men lukke faner, lukke seg totalt. Dette høres kanskje litt rart ut, men det eneste jeg kan se som har blitt installert i det siste er oppdateringene: Update for Internet Explorer 8 Compatibility View List for Windows 7 for x64-based Systems (KB978506) Cumulative Security Update for Internet Explorer 8 for Windows 7 for x64-based Systems (KB978207) Kan disse oppsateringene ha noe med dette og gjøre. Har lagt inn Opera, dette fungerer normalt, det gjør også alle andre programmer jeg har på maskinen, så skal ikke være noe galt med maskinen heller. har sjekket hva osm blir brukt av minne også, ser ikke ut som noe unormalt der heller. Har ikke planer om at Opera skal bli min hoved nettleser. Håper noen kan hjelpe? Trengs mere info. Bare spør! Mvh Petter Endret 9. februar 2010 av TheBadKing Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Dette høres kanskje litt rart ut, men det eneste jeg kan se som har blitt installert i det siste er oppdateringene: Du kan jo prøve å avinstallere (- jeg mener; fjerne -) oppdateringene og se om du merker forskjell. Gjør du ikke det, så er det kanskje noe annet, og du kan reinstallere oppdateringene. Merker du forskjell, så .. bør du allikevel reinstallere oppdateringene, men kanskje vurdere å bruke en annen browser. Firefox? (Den er fortsatt å betrakte som ganske sikker til tross for den pinlige add-on-glippen.) Google Chrome? Safari? (Som du kanskje allerede har fått inn sammen med en iTunes-oppdatering?) Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Etter Fjerning av denne: Update for Internet Explorer 8 Compatibility View List for Windows 7 for x64-based Systems (KB978506) Ble problemet borte, så her er det nok en feil. Så er nok noe som ikke fungerer så bra i den oppdateringen. Hvis det er fler som har samme problem.. Fjern denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå