Balli Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 navn: Alexander interesser: pc, pc, pc, pc, pc, pc, anatomien til det motsatte kjønn nerdete ja/nei: JA født: 12.02.1992 div annet: har endel skrive feil da jeg har mild dysleksi, liker pc'r og nerde gadgets bor i vestfold hjemme hos foreldrene mine fortsatt. går på medier og kommunikasjon, selv om jeg ikke er noe som helst interessert i hva vi gjør. liker og spille data spill(alt fra fps til strategi ) jeg er veldig rotete person som holder styr på veldig lite så, eh, HEI Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hej på dig, Alex. É det inte lite sent å presentera dig tre år efter det att du har registerat dig som brukare av forumet? Vilken é din favoritdryck? Coca Cola? Red Bull? Röker du? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 jo egentlig men har aldri sett introduksjons delen av forumet Urge er min favoritt :3 jeg røyker ikke og snuser ikke Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Urge? Vad patriotiskt. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 ja Urge den gule guddommelige drikken man får kjøpt i butikken Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 her Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå