GRendal Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hei, har et pristak på rundt 1200 kroner, skal ha en SSD disk til world of warcraft.... bare til det spillet..for å få ned load times osv....noen forslag? Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hei, har et pristak på rundt 1200 kroner, skal ha en SSD disk til world of warcraft.... bare til det spillet..for å få ned load times osv....noen forslag? Skal du med det når det er kun til wow nesten? Loading i wow er jo nesten ukjent, kun på starten. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 er mye loading av texturer osv + zoner og sånn da.... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Du merker nesten ikke at det er en SSD disk du spiller ifra så det ser jeg ikke visten med. Kjøp heller en ekstra 500 GB disk og legg wow på + backup av c:\ Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 har du prøvd? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Du merker nesten ikke at det er en SSD disk du spiller ifra så det ser jeg ikke visten med. Kjøp heller en ekstra 500 GB disk og legg wow på + backup av c:\ Kan jo fortelle at i noen spill, så får man høyere min fps og høyere gjennomsnitt fps når man har SSD. I spill som det loades mye textures og slikt inne i spillet, så drar det godt nytte av ssd. Loading av spill "baner" går også ganske mye fortere. Crysis er et av eksemplene på at ssd har noe for seg Ville faktisk tro at spil som WOW vil dra nytte av ssd siden bretta er så veldig store. Man kan jo gjøre hva man vil, men jeg kommer ALDRI til å ha noe dårligere enn ssd til spill og OS for å si det slik Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Da er det bare jeg som har lest feil da. Har ikke sittet med stoppeklokke og sjekket, bare lest litt her og der at det ikke var så bra til spill, men kan jo hende ting har snudd siden da jeg leste det. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Multiboxere bruker SSD-disker, når 5 soner skal lastes inn samtidig er det ganske store forskjeller mellom SSD og vanlige harddisker. Når det er sagt så er det flere som sier at selv billige SSD-disker er overkill for WoW, jeg tror ikke du vil merke så mye forskjell mellom en bra eller dårlig SSD-disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå