Gå til innhold

Hvorfor tenker ikke folk selv? Massene er hjernevasket! Hjelp meg...


Anbefalte innlegg

Her prøver jeg å lære meg litt om politikk, men vasser kun i masse hjernevasket oppgulp og søppel.

 

 

David Allen Rivera - Final Warning

"This is definitive proof that political ideologies are nothing more than smoke and mirrors to occupy and distract the masses, while the "elite" follow the pure and undiluted ideology of pure money. Read this and forget Left, Right or Centre in any political considerations, and see how society has been hijacked to such an extent that the only possible solution is to dismantle the system and start all over again - if only that were possible. Sadly, it's not; society is so divided that it's difficult enough to get 2 people to agree on what has just happened on the TV screen in front of them. Try to convince anyone you know of

the facts in this book and you will soon see the proof you need of how effective the

mass hypnosis has become."

 

Edward L. Bernays - Propaganda (1928)

"CHAPTER I

ORGANIZING CHAOS

THE conscious and intelligent manipulation of the organized habits and opinions of the masses is an important element in democratic society. Those who manipulate this unseen mechanism of society constitute an invisible government which is the true rulingpower of our country. We are governed, our minds are molded, our tastes formed, our ideas suggested, Largely by men we have never heard of."

 

 

godt sett uten å ha lest, og ja folk er hjernevasket...

 

http://www.youtube.com/watch?v=zLZrc-cJbk4

 

 

"The military has been funding a handful of mind-tapping technologies recently, including last years project at the University of California to investigate the potential of computer-mediated telepathy." TV'n funker vel ikke bra nok lenger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"A large network of doctors and facilities were employed in at

least 149 subprojects, all of them relating to mind control.

MKULTRA and MKDELTA researched the use of at least 139

different drugs, as well as radiation and electroshock, but also

delved into more arcane social applications in sociology,

anthropology, and psychiatry. What might those buzzterms have

concealed? Eugenics experiments? Genetic manipulation?

Tavistockian social engineering?"

 

Gaustad ?

Lenke til kommentar

"Human culture has always been manipulated by mind control,

i.e., the monopolization, concealment, and destruction of

information and the control of man's primary tool of information

processing: the mind. In the 20th century, however, the

technological tools for attaining total control have been

delivered into the hands of a small coterie, the scientists and

the men who hold their leashes, and those tools have been

turned upon the mostly unsuspecting populace, who have been

manipulated, prodded, worked on, deluded and destroyed,

usually in the name of achieving a peaceful, i.e., a controlled

society."

 

http://www.isis-innovation.com/spinout/oxitec.html

3 millioner genetisk modifiserte mygg sleppt løs i malaysia..

 

bare se på symbolikken til dette meget innflyteisesrike konsern og det's tentakler, fra logo til navn ( ISIS ) !

Lenke til kommentar

Jeg tenker selv men jeg har ingen makt til å forandre verden. Jeg er fanget i et samfunnsystem og dersom jeg velger å ha et liv utenfor så vet jeg at det ville vært vanskeligere enn å være en del av samfunnet. Jeg ville ha mistet alle fordelene som et samfunn tilbyr og jeg måtte ha levd som for hundre år siden. Dersom alle hadde gjort det samme så hadde verden sluttet å utvikle seg. Med tanke på at det er veldig begrenset om hvor lenge verdensamfunnet kan holde på sånn som i dag så kunne det faktisk ha vært fordeler for kloden vår.

 

Jeg mener at det finnes tre hovedgrener i politikk og det er "lokal politikk" "nasjonal politikk" og til sammen så utgjør det "global verdens politikk" Det er den globale politikken som er den mest avgjørende politikken for deg og meg i lengden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Flertallet i Norge har bestemt at skatt er bra, derfor er det riktig

Ja og hvis flertallet mener det er bra å halshugge kongen så er det også riktig?

Uten skatt, så får vi ikke vei, skole, politi, brannvesen, sykehus, domstoler og andre viktige ting, for at ditt daglige liv skal fungere.

 

Enten dere liker det eller ikke så har man som en myndig norsk statsborger inngått en kontrakt med staten om å følge statens regler.

Når ble denne kontrakten inngått?

Ved fødselen din, du kan alltids gi fra deg dine rettigheter og plikter, såfremt du flytter.

 

Skatt er ikke tyveri

Spørs selvfølgelig hvordan man definerer det. Men når det taes penger fra noen med tvang, er det jo tyveri/ran osv.

Kan ikke alle sosialister erkjenne at skatt er tvang, men et nødvendig onde? Så kan vi komme videre i debattene.

Skatt er på en måte frivillig, da du kan flytte til et annet land, viss du ikke liker det!

 

Liker du deg ikke i Norge så kan du flytte

Er man slave så kan man ta selvmord, så det er ikke tvang.

Det er ganske stor forskjell på å ta sitt eget liv, og det å flytte!

 

Viss du ikke liker skatt og de pliktene/lovene som er i Norge, flytt til Somalia, se hvor bra det funker!

Lenke til kommentar

Ja, han kaller seg for liberalist, men i USA er liberalister for limited governmet, ikke at det skal være noen stat.

 

DLF er da også for "limited government", og er det ikke underforstått at det i en "begrenset stat" eksisterer en stat? John Stossel er minarkist, og dermed for at statens makt begrenses til å beskytte individuelle rettigheter gjennom politi, rettsvesen og forsvar. Det amerikanske begrepet "libertarian" er for så vidt et ganske vidt begrep, og inkluderer både anarko-kapitalister, klassiske liberalister, og andre tenkelige politiske retninger med utgangspunkt i begrenset/ingen stat og individuell frihet. Meg bekjent faller Stossels synspunkter nærmest den klassisk liberalistiske stammen.

 

Skatt er ikke tvang, man må ikke jobbe... Man kan få penger av sosialen. Man kan jo slite litt med å skaffe seg luksusgoder som bil, pc , tv osv. Men man må ikke betale skatt for å bo i Norge, må man det?

 

Voldtekt er ikke tvang. Ingen tvinger en til å bevege seg utenfor husets fire vegger. Om du mot formodning skulle bevege deg utendørs og ende opp med å bli overfalt, så husk inderlig at voldtekten ikke tvinges på deg, for du hadde valget om å ikke gå ut.

Endret av KEBABavSVIN
  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Don't listen to the media, listen to me."

 

Klassisk.

 

Klassisk fail. hadde du gjort litt research hadde du visst "me" utallige ganger sagt "don't take my word for it, research it find out.."

 

"just like follow andrew" , pay attention :S

 

don't take my word for it == stol på meg, for jeg vet at du ikke gidder å undersøke selv, så derfor appellerer jeg til egoet ditt som nå vil tro meg uten å sjekke fakta.

 

Omvendt psykologi; falsk tillittserklæring.

Lenke til kommentar

Klassisk fail. hadde du gjort litt research hadde du visst "me" utallige ganger sagt "don't take my word for it, research it find out.."

Gjør man litt research finner man ut at det meste han sier er fordreining av fakta, umulig å bevise eller bare ren løgn. Men vent...det han rett og slett sier i videoen er at man ikke kan stole på den offisielle historien. Man ender opp med å må stole på han (eller likesinnede) fordi det ikke er andre som akn backe opp det han sier.

 

"Vær kritisk" sier han. Men det er alltid like ironisk hvordan man kun skal være kritisk til den offisielle historien. La oss se på hvordan han behandler Jim Jones-historien f.eks. Han sier at da tragedien skjedde var det en mystisk britisk tropp i nærheten, som han ikke vet navnet på en gang. Det ble visstnok ikke skrevet noen rapporter om dette, men han vet de var der. Videre impliserer han at de tok livet av kulten. Hvordan? Det sier han ikke noe om. Hvorfor? Nja...Men hvordan vet han alt dette da? Sannsynligvis fordi det ikke er den offisielle forklaringen. Han klarer også å implisere at de som tror på den offsielle forklaringen er idioter. Men hvorfor kan ikke den stemme (på tross av lydopptak og vitner)? De sier han ikke om.

 

Vet du hva dette er? Ren og skjær manipulasjon. Og hvis ikke det er ironisk i en slik video så vet ikke jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjør man litt research finner man ut at det meste han sier er fordreining av fakta, umulig å bevise eller bare ren løgn.

 

de der håpløse angrepene fungerer ikke lenger.. og en av kildene ang. jones var Charles Huff.

 

Vet du hva dette er? Ren og skjær manipulasjon. Og hvis ikke det er ironisk i en slik video så vet ikke jeg.

 

“Call your enemy what you are, and always tell the exact opposite of the truth.” – Vladmir Lenin

Endret av erlendeg
Lenke til kommentar

Voldtekt er ikke tvang. Ingen tvinger en til å bevege seg utenfor husets fire vegger. Om du mot formodning skulle bevege deg utendørs og ende opp med å bli overfalt, så husk inderlig at voldtekten ikke tvinges på deg, for du hadde valget om å ikke gå ut.

 

 

Voldtekt er TVANG, du blir holdt nede av en overgriper som tvinger deg til en seksuel handling! Det at du sammenligner disse tingene er forkastelig! Du glemmer også det at du kan bli voldtatt i ditt eget hjem, noe jeg håper så inderlig at du blir, så vi slipper disse forkastelige meningene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Voldtekt er ikke tvang. Ingen tvinger en til å bevege seg utenfor husets fire vegger. Om du mot formodning skulle bevege deg utendørs og ende opp med å bli overfalt, så husk inderlig at voldtekten ikke tvinges på deg, for du hadde valget om å ikke gå ut.

 

 

Voldtekt er TVANG, du blir holdt nede av en overgriper som tvinger deg til en seksuel handling! Det at du sammenligner disse tingene er forkastelig! Du glemmer også det at du kan bli voldtatt i ditt eget hjem, noe jeg håper så inderlig at du blir, så vi slipper disse forkastelige meningene!

 

Ha-ha, jeg mente da aldri å få frem at voldtekt ikke er tvang. Jeg vred på scenariet og spyttet inn samme logikk for å vise hvor absurd argumentet var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...