Fosse123 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hei, etter en fest i helgen så har noen funnet ut at det gikk ann å "booste" mitt Logitech Z-5500 anlegg (5.1) Og da har rett å slett soobwooferen blitt revet opp fra "fotfestet" i elementet... om noen skjønte det. Så nå er det bare skurring fra den. Dårlig råd for tiden, så tenkte å bare hive inn ett nytt element i subwoofer kassa som fulgte med annlegget og koble det på forsterkern som også fulgte med! Mitt spørsmål er: Kan jeg kjøpe en kraftigere subwoofer enn den som fra før sto i ? Og vil lyden bli ok med ett OK element oppi samme boksen? Specs: Høyttaler Type Aktiv Nominell utgangsstrøm (totalt) 505 watt Maks utgangseffekt for audiosystem 1010 watt Responsbåndbredde 33 - 20000 Hz Lydforsterker Integrert Overføringsteknologi Kablet Høyttalersystemdetaljer 4 x satellitthøyttaler - 62 watt ¦ 1 x senterkanalhøyttaler - 69 watt ¦ 1 x basshøyttaler - 188 watt Innebygde dekodere Dolby Pro Logic II, DTS 96/24, Dolby Digital, DTS-dekoder Forslag til element ? Som sagt tidligere, har ikke god råd for tiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå