EinarEriksen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det har dukket opp bilder av det som skal være oppfølgeren til HTC Hero. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg lurer på om det lønner seg å vente på denne, da jeg sterkt vurderer Hero for øyeblikket. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hero er jo gammel. Hva med en av de nyere? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Som nevnt i artikkelen, så starter Mobile World Congress neste uke. Kan sikkert være lurt å se hva som dukker opp der. Tenker selv på å kjøpe ny mobil i løpet av våren,, så vi får se hva som dukker opp da. Må si at HTC virker som har mye spennende på gang, så jeg venter på de nye modellene de kommer med. Eneste jeg vet, er at jeg har lyst til å prøve Android neste gang. Endret 9. februar 2010 av learntofly Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Metall Det ser ikke ut som metall, men plast med metallic lakk. Men vi får se hva det blir til når Amobil får tafset på den. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Syns ikke akkurat den var velidg fin..... Med ein gong eg såg han tenkte eg på ein slags idiotisk kinesisk kopi av Iphone Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Syns ikke akkurat den var velidg fin..... Med ein gong eg såg han tenkte eg på ein slags idiotisk kinesisk kopi av Iphone Heh? Ligner ikke på iPhone i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg