Ernie Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Link: http://home.no.net/ernie85/nytt-design/ Hva bør endres? Har ikke laget noen knall god logo enda (jobber med saken... forløpig har jeg bare litt skrift ) og menyen skal bedres siden rammen ikke blir som jeg vil i Opera (favoritt leseren min ). Innholdet er heller ikke å skryte av... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 fæl fargekombinasjon. gyselig, faktisk. oransje, fersken og blått går ikke særlig bra sammen. hvis du har tenkt å fortsette med denne, ville jeg også dyttet hoved-"blokken" et par px ned, slik at kanten rundt blir like tykk oppå som på sidene. flytt teksten i menyen litt mer til høyre, nå er alt skvist inn til venstre. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Er det ikke ganske likt det forige? :wink: Synes egentlig ikke fargene var spesielt fine. Siden virker og kanskje litt "billig" på en måte. Prøv å bruk mere grafikk i selve designet! Som Psilocybe sier: Det ser litt ut som menyen er skviset ut til venstre. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Enig at menyen burde dras litt til høyre, at den er helt til venste ser ikke så bra ut. Ellers er det vel greit. Få se igjen når du har forandret det du skulle. Siden funker jo bra i Opera i hvert fall. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Ikke for å være stygg, men kan det der kalles et design? En firkant, og stygt fargevalg. Menyen er jo også for langt til venstre. "Firkantene" rundt blir jo borte. Regner ikke med at det skal være slik? Dette er ikke for å være stygg, men når jeg skal komme med kritikk av et design, så er det jo greit at det faktisk er jobbet litt med designet... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 ikke det beste jeg har sett det her....fargene var stygge, og som alle andre sier burdte du flytte menyen lengre inn på siden. Prøv med noen andre farger, og kanskje litt mer design. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 dere trenger ikke å være redd for å si at det er dårlig er absolutt IKKE fornøyd med det slik det er nå Angående menyen: hva tror dere om 487EC5 og B1DCFA? Fargene VET jeg er dårlig, men et sted måtte jeg jo begynne Grafikk kommer nok etterhvert, må jo blant annet ha en logo (selvsagt bedre enn den jeg har i det gamle greiene...) Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Skal du gå for den orange stilen synes jeg du burde fjerne standard-link-fargen ganske kjappt! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 oppdatert versjon nå har fjernet alle fargene og lagt inn nye. tror nok det ble bedre nå. baksiden er at fargene ikke er web sikre, men de fungere da med IE 6.0 og Opera 7.1... http://home.no.net/ernie85/nytt-design/ Edit: Skal du gå for den orange stilen synes jeg du burde fjerne standard-link-fargen ganske kjappt! sjekk ut siden nå Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 synest det ser alt for hjemme mekka og uproft jeg.. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 synest det ser alt for hjemme mekka og uproft jeg.. Hva er galt med det? Det er jo nettopp det det er. Jeg synes bakgrunsfargen er fin. Du MÅ fjerne "strekene" under linkene i menyen. Helt unødvendig. Man skjønner at det er linker likevel... MEN. Noe er feil Ikke noe struktur. Ingen ramme. Menyene bare "flyter". Tror du må få tilbake noen rammer jeg.. Lykke til! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 synest det ser alt for hjemme mekka og uproft jeg.. det er jo hjemme mekka da... uproft? ja, såpass inrømmer jeg. Jeg startet på nytt igår og den ble noe bedre. Kobinerer jeg den med det jeg har nå vil det nok vil bra. Godt det er helg nå sier jeg bare... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 synest det ser alt for hjemme mekka og uproft jeg.. Hva er galt med det? Det er jo nettopp det det er. Jeg synes bakgrunsfargen er fin. Du MÅ fjerne "strekene" under linkene i menyen. Helt unødvendig. Man skjønner at det er linker likevel... MEN. Noe er feil Ikke noe struktur. Ingen ramme. Menyene bare "flyter". Tror du må få tilbake noen rammer jeg.. Lykke til! takk for tipsene som jeg sa i posten over så lagde jeg et nytt design igår. det ble bedre totalt sett, men har mangler der den jeg har nå er bra. En kobinasjon vil nok bli bra. Skal legge en ny opp når jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 syntes den var litt kjedelig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Ufff... Jeg likte ikke siden i det hele tatt. Fæl fargekombinasjon. Og du må ha en logo! Karakter: 1+ Sorry... :-? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Ufff...Jeg likte ikke siden i det hele tatt. Fæl fargekombinasjon. Og du må ha en logo! Karakter: 1+ Sorry... :-? nå er det svært bra at det ikke er det endelige designet logo kommer forresten. Er snart ferdig med det neste utkastet, det blir kanskje litt for blått, men, men... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 veldig blå denne her, men her kommer neste utkast Som sagt blå, god og blå kanskje en tanke for blå... http://home.no.net/ernie85/nytt-designv2/ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Mye, mye bedre. Men, den blåfargen vår "litt" grusom... Karakter: 3- Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Mye, mye bedre.Men, den blåfargen vår "litt" grusom... Karakter: 3- den ble for grusom ja... vel da får jeg fikse på det da :wink: Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Syntes det ble veldig mye bedre. Men som det er sagt, den blå "porten" må byttes i en annen farge. Tror du skal gå bort i fra noe blått og heller prøve noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå