Gå til innhold

Hvordan er dette designet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fæl fargekombinasjon. gyselig, faktisk. oransje, fersken og blått går ikke særlig bra sammen.

hvis du har tenkt å fortsette med denne, ville jeg også dyttet hoved-"blokken" et par px ned, slik at kanten rundt blir like tykk oppå som på sidene. flytt teksten i menyen litt mer til høyre, nå er alt skvist inn til venstre.

Lenke til kommentar

Er det ikke ganske likt det forige? :wink:

Synes egentlig ikke fargene var spesielt fine. Siden virker og kanskje litt "billig" på en måte. Prøv å bruk mere grafikk i selve designet!

Som Psilocybe sier: Det ser litt ut som menyen er skviset ut til venstre.

Lenke til kommentar

Ikke for å være stygg, men kan det der kalles et design?

En firkant, og stygt fargevalg.

Menyen er jo også for langt til venstre. "Firkantene" rundt blir jo borte. Regner ikke med at det skal være slik?

Dette er ikke for å være stygg, men når jeg skal komme med kritikk av et design, så er det jo greit at det faktisk er jobbet litt med designet...

Lenke til kommentar

dere trenger ikke å være redd for å si at det er dårlig ;) er absolutt IKKE fornøyd med det slik det er nå ;)

Angående menyen: hva tror dere om 487EC5 og B1DCFA?

Fargene VET jeg er dårlig, men et sted måtte jeg jo begynne :yes:

Grafikk kommer nok etterhvert, må jo blant annet ha en logo :yes: (selvsagt bedre enn den jeg har i det gamle greiene...)

Lenke til kommentar
synest det ser alt for hjemme mekka og uproft jeg.. :roll:

Hva er galt med det?

Det er jo nettopp det det er.

Jeg synes bakgrunsfargen er fin.

Du MÅ fjerne "strekene" under linkene i menyen. Helt unødvendig. Man skjønner at det er linker likevel...

MEN. Noe er feil

Ikke noe struktur. Ingen ramme. Menyene bare "flyter". Tror du må få tilbake noen rammer jeg..

Lykke til!

Lenke til kommentar
det er jo hjemme mekka da... :lol: uproft? ja, såpass inrømmer jeg. Jeg startet på nytt igår og den ble noe bedre. Kobinerer jeg den med det jeg har nå vil det nok vil bra. Godt det er helg nå sier jeg bare...
Lenke til kommentar

Hva er galt med det?

Det er jo nettopp det det er.

Jeg synes bakgrunsfargen er fin.

Du MÅ fjerne "strekene" under linkene i menyen. Helt unødvendig. Man skjønner at det er linker likevel...

MEN. Noe er feil

Ikke noe struktur. Ingen ramme. Menyene bare "flyter". Tror du må få tilbake noen rammer jeg..

Lykke til!

takk for tipsene ;)

som jeg sa i posten over så lagde jeg et nytt design igår. det ble bedre totalt sett, men har mangler der den jeg har nå er bra. En kobinasjon vil nok bli bra. Skal legge en ny opp når jeg er fornøyd.

Lenke til kommentar
Ufff...

Jeg likte ikke siden i det hele tatt.

Fæl fargekombinasjon.

Og du må ha en logo!

Karakter: 1+

Sorry... :-?

nå er det svært bra at det ikke er det endelige designet ;) logo kommer forresten. Er snart ferdig med det neste utkastet, det blir kanskje litt for blått, men, men...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...