snowbot Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 hei, jeg har tittet litt på nett og letet etter noen som kan ha et calling senter for meg via nett, jeg fant noe som heter carrot vet dere evetnuelt om noen andre som kan ha dette da disse var i det dyreste laget. takker så mye for svar og hennvendelser! Mvh SnowBot Lenke til kommentar
Cubesmith Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener med Callingcenter,men bedriften vår bruker løsning fra netcom(Ganske stor bedrift) Lenke til kommentar
snowbot Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener med Callingcenter,men bedriften vår bruker løsning fra netcom(Ganske stor bedrift) åsså sån at du kommer til en som som netcom/telenor "velkommen til FIRMA tast en for rogaland, tast to for oslo, tast tre for sentralbor" det er et callsenter sån prøver jeg og lete etter men, er det noen som vet om noe billig, for carrot skulle ha 20 lapper i oppstart :S Lenke til kommentar
DCG Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Er det et sentralbord du mener? Med IVR? Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 åsså sån at du kommer til en som som netcom/telenor "velkommen til FIRMA tast en for rogaland, tast to for oslo, tast tre for sentralbor" det er et callsenter Jeg ville nå sagt at et call-senter først og fremst består av dem som faktisk svarer telefonene ... Men det er selve innvalgsfunksjonen du ønsker? Og du vil kjøre dette hos en leverandør og ikke på egen hussentral? Det enkleste er antagelig å gå til dem dere får telefoni fra i dag - også minst fordi det å ha én leverandør gjør feilsøk litt enklere. (Du slipper at alle skylder på noen andre.) Har dere f.eks mobilt sentralbord fra Netcom, så snakk med Netcom. Har dere en hussentral kan det godt hende det ikke skal store utvidelsen til for å sette opp innvalg på denne. Ta i så fall kontakt med dem som vanligvis hjelper dere med hussentralen. Jeg vet at et firma som heter Aurora Innovation, www.ain.se, driver med en sentralt driftet løsning i Sverige - og at de har hatt ambisjoner om å ekspandere til Norge. Men jeg vet ikke hva de har fått i drift - hvis de (fortsatt) bare har servere i Sverige blir det nok litt mye trafikk over landegrensene til å være konkurransedyktig på pris... Lenke til kommentar
teledud Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Heisann! Det er flere som driver med dette. Det heter egentlig IN-nett/IVR på fagspråket. Foreslår f.eks flexinummerportalen til Teletopia (www.teletopia). Bare sørg for å få en skikkelig prisavtale, for di "roter litt med priser".. De har ganske fornuftige priser, og fleksibel mulighet for å endre ting selv. Telenor link (het det før iallfall) har også tilsvarende. Telesys har en IP-basert løsning Telenor Mobil, Netcom, og Ventelo ++har tilsvarende direkte for mobiltelefoner, men det innbefatter ofte også "sentralbord" mellom mobiltelefonene. Alt blir et valg mellom funksjonalitet/pris, men Carrot har nok da priset seg greit ut av markedet hvis de tar såpass som beskrevet ovenfor. Finnes også flere, men søk på google og sjekk IVR så dukker det nok opp endel tilbydere. Lykke til! Endret 6. august 2010 av teledud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå