-Tommy Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Ok, tror jeg må gå litt i tenkeboksen når det gjelder den der. Har uansett 2 uker på meg før jeg får lønn Lenke til kommentar
rublings Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Skal du kjøpe coilovers til den bilen der, så kjøper du ikke billig som jeg gjorde KW eller noe slikt er å anbefale, mens K-sport og D2 (som jeg har) er fy-fy KW ligger vel på mellom 10 og 12k mener jeg. Ellers: Kanonbra felger! 19" er helt riktig på den bilen.. Endret 18. januar 2011 av rublings Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Hehe, neida, blir det coilovers så blir det sannsynligvis H&R (12000kr) evnt. KW som varier fra 12000 for V1 til 18000kr for V3 (litt heftig kanskje). Selvom jeg må innrømme at K-Sport er litt fristende med tanke på at de koster 6000kr Hvis jeg ikke går for coilovers så sikler jeg litt på Koni FSD kombinert med enten noen H&R fjærer evnt. Eibach. Dette vil da ende på i underkant av 9000kr. Takk takk Endret 18. januar 2011 av -Tommy Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Har FK noe til din bil? Meget fornøyd med FK iallefall. Good value for money. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Nei, de har kun til den gamle S40en :/ Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) En bekjent har K-Sport på sin 850. Settet ser ut til å holde god kvalitet, og virker kraftig. Har justering av camber på toppen av demperen. Ganske rått! Tror han er fornøyd med settet. Han ville ikke hatt det på hvis det ikke leverte. Endret 19. januar 2011 av ChristR Lenke til kommentar
rublings Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 En bekjent har K-Sport på sin 850. Settet ser ut til å holde god kvalitet, og virker kraftig. Har justering av camber på toppen av demperen. Ganske rått! Tror han er fornøyd med settet. Han ville ikke hatt det på hvis det ikke leverte. Jeg har D2, som er det samme som K-Sport. Settet er greit for pengene, men jeg kjøpte mitt brukt, så det er ikke helt i topp stand. Kan bl.a. ikke stille på stivhet lengre, og mistenker de står på det stiveste :!: Camberjustering har jeg og, rått Problemet er at de er lilla, så sammen med camberjusteringen på fjærbeinstoppen, så er de ikke akkurat deskrè i en evt. kontroll :!: Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 En bekjent har K-Sport på sin 850. Settet ser ut til å holde god kvalitet, og virker kraftig. Har justering av camber på toppen av demperen. Ganske rått! Tror han er fornøyd med settet. Han ville ikke hatt det på hvis det ikke leverte. Selve kjørekomforten skal visstnok ikke være blant de verste, men har hørt litt forskjellig om kvaliteten, blant annet om dempere som feiler etter bare et par tusen km. Men kanskje det er verdt det når jeg faktisk kan få to sett for sammen prisen av ett H&R sett? Den Camberjusteringen hjelper ikke meg så mye uansett, alt for lite justering til at jeg kan beholde originale camber armer anyways. En bekjent har K-Sport på sin 850. Settet ser ut til å holde god kvalitet, og virker kraftig. Har justering av camber på toppen av demperen. Ganske rått! Tror han er fornøyd med settet. Han ville ikke hatt det på hvis det ikke leverte. Jeg har D2, som er det samme som K-Sport. Settet er greit for pengene, men jeg kjøpte mitt brukt, så det er ikke helt i topp stand. Kan bl.a. ikke stille på stivhet lengre, og mistenker de står på det stiveste Camberjustering har jeg og, rått Problemet er at de er lilla, så sammen med camberjusteringen på fjærbeinstoppen, så er de ikke akkurat deskrè i en evt. kontroll Det er garantert på det stiveste ja Men K-Sport ferdig momset inn og alt ender på rett i underkant av 7000kr. K-Sport er faktisk orange da Lenke til kommentar
rublings Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Oransje er bare såå 2009. Lilla er det nye oransje Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Problemet er at de er lilla, så sammen med camberjusteringen på fjærbeinstoppen, så er de ikke akkurat deskrè i en evt. kontroll :!: Du må jo ha papirene i orden! Lenke til kommentar
rublings Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Problemet er at de er lilla, så sammen med camberjusteringen på fjærbeinstoppen, så er de ikke akkurat deskrè i en evt. kontroll :!: Du må jo ha papirene i orden! Enda en ulempe med D2/K-Sport, ikke TÜV-godkjent Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 I see! Han jeg kjenner sine coilovers er TÜV-godkjente.. Men alle som har coilovers kjører vel egentlig ulovlig uansett.... Man viser den jo på Biltilsynet på max høyde, og 2 timer senere er settet skrudd i bunn! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Du har et poeng når du sier at K-Sport ikke er TÜV godkjent. Satser på å få både senk og felg godkjent i vognkort tilslutt. Selve demperen skal visstnok være TÜV Godkjent, men det hjelper visstnok ikke sålenge det ikke er godkjent på aktuell bil. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Noen som tør å gjette på hva denne pakken inneholder da? Endret 20. januar 2011 av -Tommy Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Hvordan gikk det med sommerfelgene egentlig? Jeg har et sett strøkne Volution Vs liggende etter jeg kondenmerte XCen. De hadde passet konge på bilen din, direkte bolt-on er de også EDIT: Ser ut til at jeg misset en side , uansett; gratulerer! Endret 21. januar 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Hehe, ble nok ikke Heico på meg nei :/ Hvor mye skulle du hatt for dine da? Står nemlig både en C70 og en XC60 i garasjen som kunne trengt noen nye felger Endret 21. januar 2011 av -Tommy Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Må se det an litt, kan hende jeg lander på en ny Volvo S80ene er så fine Endret 21. januar 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Haha, såpass Årsmodell og motor da? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 WTF, driter du penger du? Men hvis du er seriøs nå så er det en fantastisk bil med en motor som skyver nydelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå