Mortyy Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 hmm.. ta heller chipen, bedre det enn du står med motorhavari en vakker dag i fløyfjellstunellen;) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Hehe, ser den... Men igjen, hvor stor kan slitasje forskjellen egentlig være? Hvis slitasjen hadde vært så stor så hadde de vel ikke kunnet solgt det, hvertfall ikke uten store klagestormer. Må jo si at det frister veldig, spesielt siden den er nesten 7000kr billigere! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Aldri gå for noe som kun øker innsprøytninga! Det er faktisk snakk om motoren din, og om tuninga ikke gjør slik at alle verdiene over hele turtallsregisteret er smoothe, vil det ende i havari til slutt. Det kan fort ende opp i mye mer enn det du "taper" på å kjøpe skikkelig tuning. Det er en grunn til at man skal være nøye med å mappe biler etter de er modifisert med motor. Uten nøye mapping ender det som regel med dårlig driftssikkerhet. Følger med her! Endret 5. april 2010 av AnaXyd Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Joda, du sier jo masse bra der. Men en diesel motor iforhold til en bensin motor har jo ikke noe problem med å kjøre på en tykkere diesel blanding enn normalt. Anyway, vi får se hva som skjer utover våren. Akkurat nå så håper jeg at subwoofer og senkefjærer kommer til helgen så jeg kan montere de. Endret 18. mars 2010 av -Tommy Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 hehe, spent på den subwooferen jeg Blir iallefall stilrent! Ser ut som jeg må bytte reg-reim og vannpumpe i helgen Bestilt delene og de kommer imorgen. Ruben sin er jo heller ikke ferdig pga feil boring på "hodet" der reimskiven skal sitte på vannpumpen. Epic. Men surt da Var jo nest siste ting som skulle på, men neida. Det var selvfølgelig noe feil der. Ser ut som det blir masse skruing i helgen likevel. Jeg som håpet på en stille fredelig helg.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Utrolig spent jeg og, har jo hørt subwooferen i andre volvo'er, men aldri en S40. Hahaha, blir lite jobbing her da, delene kommer nok ikke før mandag/tirsdag Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Ok, lite som har skjedd i det siste. Har hatt en "velfortjent" påskeferie fra skolen nå så har ikke vært hjemme den siste uken. Men forrige fredag så kom både fjærer og subwoofer så blir forhåpentligvis montering iløpet av denne uken Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Får se om vi rekker å bytte fjører denne uken da Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Jepp, det hadde vært veldig bra Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Bakfjærene ble byttet igår! Var ikke så veldig mye høydeforskjell, enda ihvertfall, får se hvordan de blir når jeg har fått noen km på de. Men den ble langt stivere, noe som vi liker Skal se om jeg får tatt noen bilder ikveld. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Team Dynamics Pro 1.2 fordi det er ikke så jalla. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Lenge siden det er blitt skrevet noe her men nå kommer endelig en liten update. Kom akkurat hjem fra oslo med en heller stor gave til bilen, noen som tør å gjette? Kan legge til at jeg måtte ta xc60'en for å få plass til det. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Felger? Eller kanskje nytt interiør? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Mega turbo? I wish Felger? Eller kanskje nytt interiør? Yes sir! Ble ENDELIG et sett med nye sommersko til bilen, nærmere bestemt 19" OZ Superturismo. Et lite stemningsbilde fra turen, kommer bilder av felgene snart Endret 16. januar 2011 av -Tommy Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Et par kjappe bilder av felgene montert foran. Ser nesten ut som at jeg burde hatt 225 dekk for å fått en liten dekk strekk, menmen, kommer nok til å kjøre denne sesongen på 235. Og nei, bilen ser ikke litt like skitten ut i virkeligheten som blitzen får den til å se ut som Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Ser bra ut dette! Bare å bestille coilovers! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Mhm, frister veldig! Men da ryker pengene fort Er også litt usikker på om jeg ønsker å gå for Coilovers eller nye dempere med noen fjærer som senker 40-50mm, er 20mm senk på den nå på orignale dempere. Noen argumenter for og i mot? Ser jo at du gikk for coil. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Nye dempere og senkefjærer sitter jo godt, og du får gjerne mye for pengene. Likevel gir jo coilovers deg muligheten til å få den perfekte høyden, og gir deg også mulighet til å ha forskjellig høyde i ulike situasjoner. Coilovers trenger ikke å bli spesielt dyrt. Men det er klart at hvis du bruker 6000 på senkefjærer og dempere, får du bedre kjøreegenskaper enn hvis du hadde brukt 6000 på coilovers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå