Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog/Showcase 07 Volvo S40 2.0D

-Tommy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, en kjapp liten update her.

Så en stund ut som at Atreus felgene var utenfor min rekkevidde, Volvo Norge skal ha 30 000+ for kun felgene, så dekk kommer i itilegg til den prisen.

Men snakker med en over dammen og ser ut som at jeg kan få de for $2000 inkl. Pirelli Pzero dekk. Samme personen har også den originale Volvo Subwooferen til $500 så vurdere å slå til den på samtidig.

Men siden det først så ut til at jeg ikke fikk til Atreus felgene så ble jo det litt mer leting, så hva synes dere om:

Team Dynamics Pro Race 1.2, kanskje i flat black?

c30_td4.jpg

eller Heico Volution X

CIMG1709.jpg

Endret av -Tommy
Lenke til kommentar

Hm hm, skulle ikke være lett dette :p Er jo to vidt forskjellige felger, men klarer ikke å bestemme meg.

Seff Mortyy, er opp til meg til slutt, men er bare greit å høre med andre hva de også synes.

Sant det Effectiv, nypris på Pro Race felgene er under 1/3 av Atreus felgene så det er ikke like mye krise hvis jeg smadrer en av felgene :wee:

Lenke til kommentar

Takk for en fantastisk idé, tenkte ikke litt over det engang.

krise er det jo alltid :p men det er billigere å erstatte de felgene! ta de som du føler passer best, vet at det ikke er lett, men det går nok fint til slutt ska du se m8:D

Haha, joa. Poeng der du! :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Yesda, begynner å skje litt nå.

Først og fremst så må jeg legge felgene litt på is, uten jobb så kan jeg rett og slett ikke forsvare en så stor investering.

Men på mandag så blir det en tur ned på Frydenbø Bilsenter for bestilling av senkefjærer hvertfall og muligens også subwoofer :)

Lenke til kommentar

Hehe, jepp :D

Har også hatt en del kontakt med DTUK i det siste angående tuning box til motoren for litt mer futt men er litt i tenkeboksen der. DTUK kan levere tuning box til meg for £250 noe som er billig! Men er usikker på om jeg heller burde satse på en skikkelig BSR chiptuning istedet, noe som vil koste meg 9000kr. En tuning box vil jo ha større slitasje på motoren siden den kun sprøyter inn mer diesel imotsetning til en chiptuning som vil forandre på hele ECU'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...