Skavold Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jepp, er det. Hele den fronten er jo mye tøffere, strengt tatt, og ved første øyekast så ser det ut til at det er mulig å bytte. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Hm, den ser jo ikke så dum, skal si meg enig med deg der, men er litt usikker på om det er akkurat det jeg ønsker. Uansett så burde det være mulig ja, såvidt jeg har sett så er det den samme grillen på både pre- og afterfacelift. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Ok, en kjapp liten update her. Så en stund ut som at Atreus felgene var utenfor min rekkevidde, Volvo Norge skal ha 30 000+ for kun felgene, så dekk kommer i itilegg til den prisen. Men snakker med en over dammen og ser ut som at jeg kan få de for $2000 inkl. Pirelli Pzero dekk. Samme personen har også den originale Volvo Subwooferen til $500 så vurdere å slå til den på samtidig. Men siden det først så ut til at jeg ikke fikk til Atreus felgene så ble jo det litt mer leting, så hva synes dere om: Team Dynamics Pro Race 1.2, kanskje i flat black? eller Heico Volution X Endret 22. februar 2010 av -Tommy Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 De første var finest, uten tvil!! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Hmm, da er spørsmålet, de eller atreus? Sluttprisen for begge to ligger i området rundt $2000, også i sølv eller flat black? Tror at flat black kunne blitt ganske bra, men samtidig litt kjedelig. Lenke til kommentar
Mortyy Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 tommy, du vet hva eg syns.. de siste va nais, men de første va sykt nais! Hmm.. vet faktisk ikke hva man ska si, gå for det DU syns, det er du som kjøre bilen, det e du som skal syns at bilen er bra:) folk vil snu seg uansett hva:) Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Pro race 1.2 i sølv, uten tvil. Vil absoutt passe fargen på bilen din Svart bli ikke noe bra tror jeg, iallefall ikke på blå bil. Hadde du hatt hvit kanskje. Men uansett, ville heller gått for noe mye billigere da de blir kantkjørt uansett belive me.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Hm hm, skulle ikke være lett dette Er jo to vidt forskjellige felger, men klarer ikke å bestemme meg. Seff Mortyy, er opp til meg til slutt, men er bare greit å høre med andre hva de også synes. Sant det Effectiv, nypris på Pro Race felgene er under 1/3 av Atreus felgene så det er ikke like mye krise hvis jeg smadrer en av felgene Lenke til kommentar
Mortyy Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 krise er det jo alltid men det er billigere å erstatte de felgene! ta de som du føler passer best, vet at det ikke er lett, men det går nok fint til slutt ska du se m8:D Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Atreus og Heico Volution X syntes jeg var penest av de 4 du har vist bilde av. Og jeg liker Areus to hakk bedre. Du kan jo sette opp en poll, om du vil? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Takk for en fantastisk idé, tenkte ikke litt over det engang. krise er det jo alltid men det er billigere å erstatte de felgene! ta de som du føler passer best, vet at det ikke er lett, men det går nok fint til slutt ska du se m8:D Haha, joa. Poeng der du! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg stemte for Atreus-felgene. Originalfelger er alltid en sikker seier! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Det er jo faktisk helt sant, kan ikke gå feil der. Men vi får se hva jeg får tak i til en overkommelig pris. Lenke til kommentar
Mortyy Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 no må det snart skje noe tommy-boy! Vår/sommer sesongen er snart rundt hjørnet og da må det sitte mate felger på bilen;) så chop chop! and so long till we see you next time, Tadaah! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Yesda, begynner å skje litt nå. Først og fremst så må jeg legge felgene litt på is, uten jobb så kan jeg rett og slett ikke forsvare en så stor investering. Men på mandag så blir det en tur ned på Frydenbø Bilsenter for bestilling av senkefjærer hvertfall og muligens også subwoofer Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Høres jævlig bra ut dette Lukke til Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Satser på det! Takk takk! Skal ikke se bort ifra du må komme bort en dag og hjelpe Lenke til kommentar
Mortyy Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hehe:P sant så sant.. blir bra til slutt ska du se! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Hehe, jepp Har også hatt en del kontakt med DTUK i det siste angående tuning box til motoren for litt mer futt men er litt i tenkeboksen der. DTUK kan levere tuning box til meg for £250 noe som er billig! Men er usikker på om jeg heller burde satse på en skikkelig BSR chiptuning istedet, noe som vil koste meg 9000kr. En tuning box vil jo ha større slitasje på motoren siden den kun sprøyter inn mer diesel imotsetning til en chiptuning som vil forandre på hele ECU'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå