Gå til innhold

HTC HD2 - problemer med å koble til Bluetooth "biltelefon"

Anbefalte innlegg

Har en HTC HD2 som jeg etterhvert er blitt fornøyd med.

Har også en ny Volvo S80 hvor det er innstallert original bluetooth bilmoteringssett.

Disse kan parres slik at jeg kan få full funksjonalitet fra mobilen via dashbordet.

Første gang jeg prøvde dette klarte jeg å parre disse mot hverandre via bluetooth og fikk navnet på telefonen i bilens dashbord. Men skuffelsen var stor da det rett og slett ikke fungerte å ringe. Jeg har hatt mange runder for å finne feilen og til slutt fant jeg den!

På denne telefonen fungerer det ikke å ha på datatilkoblingen sammen med bluetooth. Når jeg slår av denne fungerer det helt perfekt. Det er bare det at av og til slås datatilkoblingen på automatisk eller jeg ikke helt klarer å bryte denne første gang. Det er også irriterende å må gå gjennom alle operasjoner hver gang jeg skal kjøre bil. Jeg regner med at noen har hatt denne problemstillingen før eller har lest om denne.

Er det noen som kan fortelle noen løsninger på dette eller henvise til andre forum hvor denne problemstillingen er tatt opp. Jeg var også innom Elkjøp for en tid tilbake og der snakket jeg med en kunde som mente han hadde sett en patch som løste akkurat dette!

Noen som vet?

PS! Jeg har også prøvd å sjekke den forferdelige lange tråden om HD2 uten å finne noe.

Jeg håper at denne tråden kan stenges snart og at det heller opprettes enkeltråder som er lettere å finne frem i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...