Rinox Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hei dere! Jeg er interessert i å kjøre en liten debatt for å få vite litt om deres synspunkter på vår tids krav til kjendiser! Hva mener dere om vår tids krav om at kjendiser skal være tilgjengelige for pressen til enhver tid, også omkring private anliggender, som f.eks. bryllup, kjærlighetsliv, ferier, osv. Takk Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg syntes det er tåpelig om det blir forlangt at kjendiser skal ha åpne bryllup/ferier o.l. for pressen. At privatlivet blir respektert er det minste kjendisene burde forlangt. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Tidligere ble kjendiser/øvrighetspersoner "beskyttet mot seg selv" i media med at slikt som forsnakkelser eller dårlige formuleringer ble glattet over og ikke gjengitt. Idag henger media seg nesten utelukkende opp i slikt. Endret 9. februar 2010 av robertaas Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 En ting som er mer interessant er hvorfor folk gidder å bruke fritiden sin på å lese om fullstendig fremmedes kjærlighetsliv? Hvor en kurt nilsen reiser på ferie burde bry de fleste midt opp i ****. Enda værre er det at journalister bruker evnene sine til å skrive om dette. Vi har for dårlig dekning av skikkelige nyheter allerede, det hadde vært behov for fler. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 En ting er at spesialiserte kulørte ukeblader har spesialisert seg på dette, verre er det at dette også flyter ut i det som før var seriøse media. Jeg synes det var ille nok når man på nyhetssendingene refererte til resultater fra noen som hadde sparket en ball frem og tilbake. Nå rapporterer de til og med spekulasjoner om sjelelivet til de som trener de som sparker baller frem og tilbake. Lenke til kommentar
Jens72 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Mange kjendiser i dag er jo gjerne kjendiser pga. kjærlighetsliv, ferier osv. Derfor stiller de opp på dette i media fordi de vet at deres cashflow er avhenging av å være tilgjengelig og tilstede i mediabildet. Og de som allerede er kjendiser av andre grunner stiller opp fordi de vet at det vil øke cashflowen deres. Endret 9. februar 2010 av Jens72 Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Liker meningene deres! Personlig har jeg vanskeligheter med å komme på noe positivt som kommer ut av dette. Jovisst klarer enkelte kjendiser å øke/opprettholde cashflowen sin og mediene selger bedre bedre (og hvorfor de gjør det er vel i seg selv et godt spørsmål), men hva med kjendisene som rett og slett ikke ønsker å bli kommentert i mediene hver gang de gjør en glipp på fylla, trår feil i kjærlighetslivet, eller gjør noe annet som hele resten av verden egentlig ikke trenger å vite noe særlig om? Hva synes dere om dette? Jeg mener det hele er et spørsmål om hvor mediene setter grensene sin over hva som er etisk riktig, og hvordan de har forskjøvet disse grensene mer og mer i årenes løp.. Det bør ikke være slik at kjendiser må legge om livet sitt helt, bare for pressens skyld! Hva mener dere om de som blir kommentert overdrevent mye, men som egentlig ikke ønsker det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå