Gå til innhold

Toalettpapir. Hvilken vei skal den EGENTLIG henge?

b-real

Hvilken vei skal den EGENTLIG henge?  

259 stemmer

1. 1. Hvilken vei skal den EGENTLIG henge?

• A!
      225
    • B!
      34

Anbefalte innlegg

First price dopapir er da helt fint. Har aldri skjønt hvorfor noen vil bruke masse penger på noe de smører dritt ut over og så kaster med en gang. Nei, jeg har nå bedre ting å bruke pengene på.

A er forøvrig selvfølgelig best. Mye enklere å ta dasspapiret da. Her jeg bor nå er problemet riktignok løst ved at dasspapirholderen står på høykant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HVA er det du insunierer?? Ja, jeg leste riktig. Det er da selvfølgelig bedre med dasspapir enn sandpapir.

Det jeg lurer på er hvorfor dere kjøper sanddasspapir istedenfor vanlig dasspapir?? Da kan du jo bruke A til du blør i hendene..!

Jeg kjøper da vel ikke sanddasspapir!!! Nå for tiden bruker jeg First Price. Men digger Lambi!

Du skriver først:"Her i huset er dopapiret mykere på den ene siden en den andre. Med B blir denne siden ut når man bretter papir."

Det tolker jeg som at papiret dere kjøper er røffere på den ene siden, muligens den ytre siden du foretrekker B. Du sa så at du heller ville brukt sandpapir enn A. Det betyr at den røffe siden er lik sandpapir eller verre. Jeg kaller det da et sanddasspapir. Men så sider du at du ikke kjøper det.

Her har du et forklaringsproblem. Løs det for meg : )

Lenke til kommentar

Du skriver først:"Her i huset er dopapiret mykere på den ene siden en den andre. Med B blir denne siden ut når man bretter papir."

Det tolker jeg som at papiret dere kjøper er røffere på den ene siden, muligens den ytre siden du foretrekker B. Du sa så at du heller ville brukt sandpapir enn A. Det betyr at den røffe siden er lik sandpapir eller verre. Jeg kaller det da et sanddasspapir. Men så sider du at du ikke kjøper det.

Her har du et forklaringsproblem. Løs det for meg : )

Jeg har da aldri skrevet at "Her i huset er dopapiret mykere på den ene siden en den andre. Med B blir denne siden ut når man bretter papir.".

Les hvem som har skrevet hva før du anklager meg.

Du sa så at du heller ville brukt sandpapir enn A.

Sa JEG virkelig det? Nei.

Kanskje det ikke er meg du sikter til.

Her har du et forklaringsproblem, løs det for meg.

Lenke til kommentar

Nei, det var ikke meningen å putte ord i munnen din.

Ble litt misquote av meg der. Du svarte meg på post #117, som ikke var et svar til deg, men gravizt. Jeg siterte deg fordi dere snakket om sandpapir. Siden du svarte meg antok jeg at jeg fortsatt snakket med samme bruker (gravizt), sjekket ikke navnet. My bad.

Endret av apegryn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...