Gå til innhold

Toalettpapir. Hvilken vei skal den EGENTLIG henge?

b-real

Hvilken vei skal den EGENTLIG henge?  

259 stemmer

1. 1. Hvilken vei skal den EGENTLIG henge?

• A!
      225
    • B!
      34

Anbefalte innlegg

Edit: kom på det!

Det er spesielt når rullen er ny, altså stor, og det er vanskelig å "rulle ut"! Da er det veldig mye bedre med B, hvor den rulles ut uten problemer, og A blir veldig irriterende.

Då er det ein dårleg haldar.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit: kom på det!

Det er spesielt når rullen er ny, altså stor, og det er vanskelig å "rulle ut"! Da er det veldig mye bedre med B, hvor den rulles ut uten problemer, og A blir veldig irriterende.

Då er det ein dårleg haldar.

Det er nok sikkert sant. Kom på at det som skjer er at dopapiret ryker med metode A.

Men så også på nevnt argument om at man med metode B kan ta dopapir med en hånd (altså enklere/lettere å ryke) og at dopapiret ikke like lett treffer gulvet: disse to argumentene hadde jeg brukt selv, hadde jeg bare kommet på de. Men jeg er altså fortsatt en B-tilhenger. Jeg kan begynne å stille spm til det når det er sånn ca 15% papir igjen, da kan man begynne å spekulere.

Lenke til kommentar

Treffe gulvet? how?

Hvis man ruller papiret fort ut. Spesielt "stresset" gutter som meg, sikkert ;)

Jeg må som sagt sette meg på potta for å finne ut helt sånn hvordan det fungerer, for jeg husker ikke i farten. Ikke det jeg vanligvis bruker tiden og energien min på å analysere (eller viktigere: memorisere i detalj).

Kanskje har det noe med at hvis man "rusher" med å dra i papiret med metode A, er den såpass ustabil satt at man kan lett dra såpass mye papir at det toucher gulvet. Med metode B er dorullen kanskje mere stabil, dermed trenger man ikke dra så hardt, og papiret når ikke gulv-lengde - ihvertfall før du rekker å ta tak i det.

Du har to hender. Eg ser ikkje andre nødvendige oppgåver ein treng halde styr på samtidig.

Yesda du, det var kanskje derfor jeg skrev videre

(altså enklere/lettere å ryke)

for at selv den største kverrulanten skal klare å forstå hva som ble ment her.

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar

Dorullholdere henger vanligvis lavt. Hvis papiret er på innsiden (B), hvordan skal du da få tak i det uten å få piss på buksa når du bøyer deg ned for å få tak i papiret? Hvis du sitter og pisser eller driter er det greit med dopapiret på innsiden, men aldri når du står. Mulig det går greit hvis du er 170, men for meg som er 190 er det aldri noen diskusjon om hvordan den skal henge. Faktisk har jeg satt opp en dorullholder hvor papiret dras ut horisontalt så jeg slipper klåfingrede gjester eller damer som blander seg i ting de ikke har noe med.

Lenke til kommentar

Gjør du det?

Jeg sitter for det meste, for jeg trenger bare å "dasse" en gang om dagen hvor jeg både bimmelimmer og bommelommer. Om jeg står så sliter jeg ikke med å ta dopapiret etterpå "uten å søle i buksa":lol:. Men ja, jeg har tatt dopapiret før jeg begynner å peepee i dazz et par ganger for morro skyld

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar

B virker opplagt for meg. Når du drar i dopapiret når den henger som på B, drar du dopapiret og tørker deg med rette siden av dopapiret uten å måtte snu det. Og til dere som mener at dopapiret ikke har noe riktig og feil side... Dere tar feil!

Lenke til kommentar

Hva er problemet om dopapiret skulle ta borti gulvet? Vi snakker vel om toalett hjemme? Er det så skittent på gulvet deres at alt som "toucher" gulvet blir øyeblikkelig skittent?

Som jeg har nevnt tidligere. Sykelig forhold til hygiene.

Ikke alle har råd til flisbelagt gulv med varmekabler.

Lenke til kommentar

Hva er problemet om dopapiret skulle ta borti gulvet? Vi snakker vel om toalett hjemme? Er det så skittent på gulvet deres at alt som "toucher" gulvet blir øyeblikkelig skittent?

Som jeg har nevnt tidligere. Sykelig forhold til hygiene.

Ikke alle har råd til flisbelagt gulv med varmekabler.

Verken fliser eller varmekabler er nødvendig for god hygiene på badet. Selv tregulv kan vaskes når de blir skitne.

Lenke til kommentar

Verken fliser eller varmekabler er nødvendig for god hygiene på badet. Selv tregulv kan vaskes når de blir skitne.

Verken votter eller lue er nødvendig for en 30min tur i -25C. Men det hadde gjort det en del enklere? Fliser skitnes faktisk mye tregere enn sånn plastikk-gulv som vi har. Vet ikke helt hva det er, men det er verken treverk eller fliser.

Ellers er do-rommet våres på.. nja. 2M^2 kanskje. Ikke så veldig lett å komme seg "inn mellom kriker og kroker". Det er uansett ikke snakk om "haaalp! dopapiret traff gulvet!! AHHH!". Det er bare å foretrekke at det ikke treffer gulvet. Vi har f.eks også en mini-søppelbøtte for "damegreier" :yes:. Så det er rett og slett bare å foretrekke at dopapiret er enten i handa, rumpa, doen eller rundt dorullen, og ikke på gulvet.

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...