abene Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Google har planer om å integrere flere sosiale tjenester inn i Gmail. Les mer Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Dette hørtes jo ganske interessant ut:D mest sansynleg endå meir overvåking også....... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Dette hørtes jo ganske interessant ut:D mest sansynleg endå meir overvåking også....... Nå får vi slutte å leke paranoid. Hvorfor skulle google overvåke hva du nettopp kjøpte på ebay? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Produktspesifikke annonser feks? Lenke til kommentar
pantera9 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Dette er vel et svar på outlook 2010 social connector: http://blogs.msdn.com/outlook/archive/2009...-connector.aspx Lenke til kommentar
Bruker-182606 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Faen, jeg vil bare ha mail, ingenting mer. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 christox: Enig. Løsningen er at det i høyeste grad burde være avslåbart. Noen av oss sitter med svakt trådløsnett, masse tabs, og åtte år gammel PC. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Å dele på kryss av forskjellige sosiale tjenester som dette er da ikke noe nytt egentlig. Youtube støtter direkte posting i wordpress osv.. Jeg lurer bare på nårtid en kan dele noe og det havner på Facebook,twitter,youtube,diskusjon.no,nettby,sms,blogging samtidig jeg Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Dette betyr vel egentlig bare at de skal implementere google wave i gmail. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Dette hørtes jo ganske interessant ut:D mest sansynleg endå meir overvåking også....... Nå får vi slutte å leke paranoid. Hvorfor skulle google overvåke hva du nettopp kjøpte på ebay? Pga at Google er ett informasjonsfirma? Forøvrig er det rimelig frekt av Google å kalle det for Buzz, når AT&T allerede har ett sosialt nettverk ved det navnet. Kan da umulig holde seg særlig lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Vær så snill, la dette være en e-post klient og ikke noe mer Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Vær så snill, la dette være en e-post klient og ikke noe mer [/quot Gmail har hatt chattefunksjon l e n g e ! Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Gmail har hatt chattefunksjon l e n g e !Mulig PatrickBateman ønsker at denne fjernes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ja, er fullt klar over det. Men dette har ikke vært noe stort opplegg som har ødelagt for e-post delen ved g-mail. Det er dette jeg er redd vil skje. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Mm. Ting som prøver å være alt, kan klare å være alt. Men da reduseres brukervennligheten på alt, og man irriterer seg over alt, klager på et forum om at det suger, det kommer et nytt produkt som prøver å være the golden bullet, og så er det på'n igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Jeg må bare få utløp for min frustrasjon over denne nye fancy buzz saken. Jeg vil kun ha mail og ikke alt det fancy greiene. Og det fargerike ikonet var jo bare så utrolig irriterende å ha plassert der sammen med de andre folderne man faktisk bruker.. Som basse sa, så var jo dette nesten helt likt wave ? edit: takk og pris, det går an å sjule ikonet Endret 12. februar 2010 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvis jeg hadde hatt store behov for å fortelle folk når jeg går på dass, hadde jeg vel valgt Twitter. Ser ikke helt hva Buzz gjør som Twitter ikke gjør, "Alle" bruker jo også Twitter til dette. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvis dere ikke vil ha Buzz så er det bare å slå det av. Forøvrig så lanserer Google Buzz for å posisjonere seg i forhold til statusmeldinger. Det er et voksende marked og Google vil ha sin del av kaka. Ved å lansere tjenesten i Gmail så får de umiddelbart mange millioner brukere, ved å la folk publisere innhold fra andre tjenester så får de umiddelbart en bråte innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå