Jakoozie Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Sniktitt med detaljer om Fallout: New Vegas ute på nett. Les mer Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er det slik at man kan bruke sin nåværende Fallout3 karakter eller må man starte helt på nytt i New Vegas? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Gleder meg jeg, og Vice, hvem vet? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Virker lovende! Fallout: Tactics var jo som kjent en vellykket spinoff av de første spillene og Obsidian Entertainment er mye de samme folkene fra Black Isle som lagde F1 og F2 i sin tid. Gleder meg! Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 hvis man ikke er samme personen som i Fallout 3 tviler jeg på det Vice.. Uansett, store forventninger til dette spillet, så blir nok lett å bli skuffet her... la oss håpe det lever opp Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ja, man er jo ikke samme karakter som i Fallout 3 så sjansene for at stats osv overføres er så små som ingenting Tror dette blir knall uansett jeg da! Dersom det bare er Fallout 3 med mer innhold er jo det også bare fint. Lenke til kommentar
tEAm_hAnsEn Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 håpe ikkje kulene tar alt for mye plass da. og håpe dem har lagd sån sikting som d er på cod. like ikkje så veldig godt at man bare kan some in på bilde. føles ut som at fyrn man styre bare flytte høue litt fram. men glede meg førde. Fallout!!! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 OK, regner med at man starter fra scratch da med ny karakter. Blir nok bra uansett. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Blir interessant å se hvordan dette blir, jeg har tiltro til at det kan bli bra, grunnplattformen er der, de har plenty av tid til å fylle den med innhold. AtW Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Høres spennende ut, gleder meg som en unge Lenke til kommentar
traveler5843 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Høres helt utrolig fett ut. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Elsket Fallout3 da det kom. Har faktisk aldri spilt de to første spillene, føler nesten jeg har gått glipp av noe der, siden alle sier de er sååå fantastiske. Men gleder meg til dette, koset meg stort med 3'rn. Faktisk eneste spillet jeg har orket å få platinum på... Likte det å vandre rundt i ødemarken og oppdage nye steder og nye ting. Det festligste var siste gang jeg spilte gjennom, som superduperslem Lenke til kommentar
Glossolalia Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Er det lov å håpe på våpen med siktemidler denne gangen? Opplevelsen av 3'ern ble ødelagt av valget mellom crosshair, eller tilfeldig skyting fra hofta. Hvis de legger inn ordentlig sikting med høyreklikk kan det alene gjøre det bedre enn forgjengeren. - Det gikk selvsagt bedre så snart en var i høy lvl og hadde ubegrensa VATS, men det er kjedelig å måtte bruke det. Gøy å se at de henter inn flere ting fra de første spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg