Gå til innhold

tre røde lys

eivinhau

Anbefalte innlegg

hei folkens, xboxen min har tre røde lys blinkende. jeg har hatt en xbox før som hadde samme problemet, den var chippa - altså ingen garanti. denne var ikke chippa, men garantien gikk ut for noen dager siden. for et jævla bra produkt microsoft har laga.

finnes det noen 'butikker' eller 'folk' i oslo-området som har kompetanse til å fikse den for mindre enn den mildt sagt stive prisen 99.99$ microsoft vil ha?

igjen, for et jævla bra produkt.

takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RROD, som du har, kan du såvidt jeg vet gå til butikken du kjøpte den på å få den sendt inn uansett.

Reklamasjonsrett(?) ellerno. Er vel 5 år på det.

Er dog ikke sikker.

Er også mange som har funnet metoder for å fikse det selv uten å åpne den osv, du kan jo google det.

Lenke til kommentar

Hvor gammel er den? Dersom den er under fem år, og du har kjøpt den som privatperson fra en norsk butikk, er reklamasjonsfristen fem år på en Xbox. Microsoft anerkjenner også dette, så jeg ville begynt med å ringe 800 14 174 dersom den er under fem år gammel. Om de krever kopi av kvitteringen eller om serienummer er nok er jeg ikke sikker på, men det får du sikkert fort vite av Xbox support.

Lenke til kommentar

Xbox 360 ble lansert 2. desember 2005 i Norge. Det vil si at det ikke finnes noen som er eldre enn 5 år og det er derfor full reklamasjonsrett på samtlige 360er i Norge. Microsoft kjenner til den norske forbrukerkjøpsloven så det er bare å ringe så løser det seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...