Howard Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 LG har lansert en TV-modell som på utsiden ser ut til å være produsert for rundt 40 år siden. Les mer Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det var jo en herlig og ehrm....moderne sak Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Spesielt Hadde vært fett om de hadde laget noen LED-LCD -TVer i samme design da. Endret 9. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 4:3 25-26-tommer med 100 Hz, og uten feite høyttalere på kantene, så har de nok en kjøper hos med, men tviler på det blir noen ny renessanse for CRT-skjermer. AtW Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hvorfor i all verden har de laget den i 4:3-format? Retrodesignet var bra, men kan det være noe marked for 4:3, selv i Korea? Lenke til kommentar
modin Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hvorfor i all verden har de laget den i 4:3-format? Retrodesignet var bra, men kan det være noe marked for 4:3, selv i Korea? Det er vel snarere en tv som kule hipstere kan ha til pynt enn en tv man ser filmer på. Selv synes jeg det ville vært topp med en 4:3 tv med litt større skjerm og retro kvaliteter da 70% av de filmene jeg ser er spillt inn i Academy ratio. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hvorfor i all verden har de laget den i 4:3-format? Retrodesignet var bra, men kan det være noe marked for 4:3, selv i Korea? Det er vel snarere en tv som kule hipstere kan ha til pynt enn en tv man ser filmer på. Selv synes jeg det ville vært topp med en 4:3 tv med litt større skjerm og retro kvaliteter da 70% av de filmene jeg ser er spillt inn i Academy ratio. Ja, 4:3 er jo nesten dødt, å få tak i en 26 eller 28 tommer LCD med 4:3 er feks i praksis umulig, hva er problemet med et ett av en million TV-sett er 4:3 når nesten alle andre er 16:9? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg