panzermann Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har i en periode brukt Exaile musikkspilleren på min eee 901 med Ubuntu 9.04. Musikksamlingen har vært delvis på den ene disken og delvis på et minnekort siden Exaile muliggjør det. Jeg la inn noe nye musikk på minnekortet i går kveld, og etter re-scan har det skjedd noe rart... I fanen samling kommer det ikke opp noe som helst, selv ikke de låtene som ligger på maskina fra før. Linja nederst i programmet sier at samlingen er på 1903 sangere og når jeg trykker på "alle" i spilleliste-fanen, får jeg opp alle sangene.... Jeg har ikke gjort noen nye innstillinger. Har surfet litt rundt, men ikke funnet noen diskusjon som tar opp dette problemet. Noen der ute som har erfart det samme? Lenke til kommentar
panzermann Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har i en periode brukt Exaile musikkspilleren på min eee 901 med Ubuntu 9.04. Musikksamlingen har vært delvis på den ene disken og delvis på et minnekort siden Exaile muliggjør det. Jeg la inn noe nye musikk på minnekortet i går kveld, og etter re-scan har det skjedd noe rart... I fanen samling kommer det ikke opp noe som helst, selv ikke de låtene som ligger på maskina fra før. Linja nederst i programmet sier at samlingen er på 1903 sangere og når jeg trykker på "alle" i spilleliste-fanen, får jeg opp alle sangene.... Jeg har ikke gjort noen nye innstillinger. Har surfet litt rundt, men ikke funnet noen diskusjon som tar opp dette problemet. Noen der ute som har erfart det samme? Ingen der ute som kan hjelpe? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Tror det er få som har peiling, da mange bruke Amarok eller en eller annen frontend til MPD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå