Skoty Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Fremmedlegionen : mine fem år som legionær Har sett på nett og finner ingen sider hvor de selger boken. Det står at de ikke selger den lengre =(. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) EDIT: meningsløst innlegg Virker jo som den er ute av produksjon, men kanskje oppnåelig brukt? Endret 11. februar 2010 av Totenkringle Lenke til kommentar
bechen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hei! Min bror likte denne boka utrolig godt, og lette etter denne overalt uten å finne den noen steder, og dette var 4 år siden Beklager, men jeg tror du ikke får tak i den... Lenke til kommentar
Skoty Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Fant den idag. Fra Nordli, de hadde den ikke i butikken men de bestiller den om du spør sku ta 3 til 10 dager sa de =) Lenke til kommentar
bechen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Knall! Da skal jeg si det til brutter Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Den boken ligger høyt oppe på favorittlisten min. Jeg vet at en del bibliotek har den, men har enda tilgode å finne den hos bokhandlere. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Kanskje litt teit å bumpe denne tråden, men kanskje noen bruker søkefunksjonen og finner dette? Boken kan leses gratis i digital form hos Nasjonalbiblioteket. http://urn.nb.no/URN...k_2010060103029 De fleste bibliotek har den òg, men jeg tviler sterkt på at du finne den i en bokhandel. Endret 3. august 2010 av Jude Quinn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå