Gå til innhold

Skoletur til Ealing, noen som har vært der før?

Pleya

Anbefalte innlegg

Jeg går internasjonal engelsk i vg2 og skal på skoletur i mars til Ealing utenfor London. Jeg og en kompis skal bo hos en familie, men er veldig spente på hvordan familien vi skal bo hos er og hvordan bydelen er. Noen som har vært der og kan dele noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har familie rundt der, så har bittelitt erfaringer.

Er relativt rolige strøk, mye veldig store boligfelt og murhus så langt øynene kan se. Koselig er det stort sett. Dere bør (om dere får lov) stikke til en av de ekstremt gamle pubene rundt om kring der. Det kan bli livlig, men livlig på en annen måte enn du er vant til fra Norge. Det blir også fort noe annet enn pubene inne i London sentrum.

Uxbridge er også ganske fint! Veldig koselig på vårparten hvis været er fint. I Ealing er det også et marked som visstnok skal være veldig awesome ifølge tanta mi. Alle gårdene rundt om i området danner et marked.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har bodd der og familien min bor der enda. Det er en helt grei bydel. Du blir som regel ikke værende i Ealing da. Er ikke så veldig mye å gjøre der, men det er veldig lett å komme seg steder. Er busstopp over alt, og du må som regel ikke gå langt for å komme til en undergrunnsstasjon. Ellers så er det mange rare folk der. Det er som resten av London egentlig. Er ikke noe spesielt. De har en del filmstudio der, og folk ser ofte på Ealing som Englands Hollywood. De filmer masse tv-serier og filmer der.

Ellers så er ikke midtbyen (altså London) så langt unna. Dessuten har de åpnet et gedigent kjøpesenter (Westfield) som ligger 2-3 stopp fra Ealing (Sheperds Bush).

Ellers så må du prøve Irish Breakfast på O'Neals som ligger ved Ealing Broadway. Den er episk.

Ealing er heller ikke så veldig stort. Er for det meste hus, så har du Ealing Broadway, Ealing Common, og South Ealing som liksom er de stedene du kan finne på noe. Det meste skjer på Ealing Broadway. Er og mange tennisbaner hvis det skulle falle i smak!

Du får ha god tur =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...