rozon Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er det noen som har erfaring med å kjøre to skjermkort i en PC for å få flere utganger? Jeg har i dag et Nvidia skjermkort. Er på jobb, så jeg kan ikke finne akkurat modellen. Jeg bruker to skjermer på dette i dag. Nå vil jeg ha enda en skjerm, og jeg vil ha raskere grafikk. Altså, tre skjermer + 3D forbedring. Jeg kjører Windows 7. Jobber for det meste med Visual Studio, men spiller litt Eve Online, bruker litt CAD osv. CPU er en Quad Core 2.4GHz og har 8GB RAM. Intel chipset på hovedkort. Er det noen som har noen anbefalinger til meg? Kan man blande ATI kort og Nvidia kort i samme maskin uten å åpne en pandora eske? Øh, en løsning bør komme på under 3.000,- eks. skjerm. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 skal du først ha flere skjermkort så ser jeg ikek noen grunn til at du ikke skal ha samme merke/brikkesett på skjermkortene. det er iallefall det som er den vanligste løsningen. jeg har hatt en treskjerm-løsning i 5 år els og synes dette er ganske behagelig. du kan jo kjøpe et nyere enn den du har og bruke den som primærskjermkoert mens du har ditt gamle som sekundært. se her. for nye kort. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Lureste er nok som ilpostino sier å kjøpe et nyere kort som hovedskjermkort. Blande ATI/Nvidia drivere er ikke det lureste selv om jeg tror det skal gå i Windows 7. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nå vet jeg jo ikke hvilket skjermkort du har fra før, men vil ikke Radoen HD 5850 være et greit skjermkort til ditt behov? Der kan du også ha 3 skjermer på samme skjermkort. + Eyefinity og DirectX11. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå