Delvis Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Hadde det vært mulig at forumet styrte seg selv inn mot midten når man klikker seg inn? Altså jeg mener selve forumdelen (minus den sidemenyen til venstre). Sånn at en slipper gjøre det manuelt selv hver gang? Obs. Nå ser jeg det er forskjellig på 2 pc'er. Kanskje jeg som er litt på blåbærtur her nå. Endret 9. februar 2010 av groenn Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hvis problemet vedvarer, legg gjerne ved screenshot av problemet og skriv hvilket forumskin og nettleser du bruker. Kan være en bug i et av skinnene. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Hvis problemet vedvarer, legg gjerne ved screenshot av problemet og skriv hvilket forumskin og nettleser du bruker. Kan være en bug i et av skinnene. Firefox. Men når jeg klikket "tilbakestill" ble det riktig igjen. Så vet ikke hva som har skjedd. Men sånn var det altså: Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Aha, ser ut som om du kan ha vært borti CTRL+Scrollhjul som er skalering (størrelse) av nettsider. Og når nettsiden skaleres opp så mye at den blir breiere enn FireFox-vinduet må du naturlig vis scrolle sideveis for å få sett alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg