NeEeO Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vet noen hvordan jeg kan endre CTRL + ALT + DEL? da du får opp oppgave behandling, fordi lille broren min driver med CTRL + ALT + DEL, jeg vil ikke at han skal få tilgang til det. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det er mogleg å slå av denne funksjonaliteten, men å endre kombinasjon trur eg ikkje du kan gjere. Det vil imidlertid vere upraktisk å slå av dette, kvifor lager du ikkje berre ein ekstra konto til ham? Så kan du berre låse din eige konto med passord når han skal nytte maskinen? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Viss det er din pc, kan du ta noe i fra ham frem til han slutter å gjøre det helt, er det derimot delt pc får du prate med foreldrene dine. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Viss det er din pc, kan du ta noe i fra ham frem til han slutter å gjøre det helt, er det derimot delt pc får du prate med foreldrene dine. ja, men kan man ikke endre? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nei, du kan ikkje berre endre dette, da dette er ein viktig funksjon i operativsystemet ditt. Kva nøyaktig er det broren din gjer når han trykker alt-ctrl-del? Om han roter med å lukke prosesser eller skifte prioritering på dem så er det enkleste å lage ein ny bruker konto. Gjer om den vanlige brukerkontoen til ein brukerkonto med begrensa tilgang, så lager du ein administrator konto som har eit eige passord. Om du då skal gjere endringar som å legge inn nye program og liknande så berre logger du inn som administrator. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Nei, du kan ikkje berre endre dette, da dette er ein viktig funksjon i operativsystemet ditt. Kva nøyaktig er det broren din gjer når han trykker alt-ctrl-del? Om han roter med å lukke prosesser eller skifte prioritering på dem så er det enkleste å lage ein ny bruker konto. Gjer om den vanlige brukerkontoen til ein brukerkonto med begrensa tilgang, så lager du ein administrator konto som har eit eige passord. Om du då skal gjere endringar som å legge inn nye program og liknande så berre logger du inn som administrator. Hmm...ok, men jeg har windows xp, kan jeg endre hvor lenge han kan være på? (eksempel til kl 20:00) Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nei trur ikkje du det finnest ein funksjon for det i windows, men kanskje det finnest tredjeparts programvare som kan gjere dette. Men du kan stille inn ruteren din slik at internettforbindelsen går ned etter kl 20:00. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Nei trur ikkje du det finnest ein funksjon for det i windows, men kanskje det finnest tredjeparts programvare som kan gjere dette. Men du kan stille inn ruteren din slik at internettforbindelsen går ned etter kl 20:00. ok, takk xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå