youdecide Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Hei! Er det noen som har fått "wappet" ned spill fra My-Siemens sin spill side? Jeg wappet med inn, klikket på land, spill etc...det står bare å laster og laster og til slutt når jeg avbryter så kommer meldingen: "Feil ved nedlasting"....Noen som har lastet ned spill med hell? På forhånd takk! Tom Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Er det bare på my-siemens du har dette problemet? Hvis status-baren står på 0% ok ikke kommer lengre, er det Java-profilen det er noe galt med. S55 bruker ikke wap-profilen nåpr den laster ned spill, men kobler over på Java-profilen som du finner i Setup - Connectivity - Data services - Java,RMS etc... Husk å aktivere riktig profil under 'HTTP profiles'. Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Hei Molna! Jeg har kun problemer fra My-Siemens. Alle andre spill samt wap sider har jeg ikke hatt problemer med nedlasting. Indikatoren står bare på 0% og når jeg etter et stund trykker på avbryt så kommer meldingen: "Feil ved nedlasting". Hjelp!!! Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Oki, da er det nok ikke innstillingene på mobilen det er noe galt med. Sikkert en feil på my-siemens :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå