Alkanide Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Noen av dere som har det slik at dere man f eks sitte å se på TV, og plutselig sitter dere og tenker på at dere puster, det slår dere at dere glemmer hvordan, og at dere rett og slett ikke får puste? Sånn som går over, men kommer tilbake fortere enn ventet, og ofte varer ei stund.. Når jeg skriver dette, tenker jeg veldig på det, og får jo pusta, men.. -- Er dette normalt? Av og til får jeg panikk da jeg føler jeg ikke får luft Og til avslutning, pusting går automatisk, ikke sant? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Pusting er vel nesten mer enn automatisk, dersom du prøver å la være så vil du ha reflekser som prøver å tvinge deg til å gjøre det. Lenke til kommentar
FeRu Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Som Ekko sier så er pusting en autonom fuksjon, så det ligger nok mer i psyken. Bare ta det med ro og ikke få panikk så går det av seg selv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Denne posten her gjør seg nok bedre i Helse-delen av forumet og flyttes dit. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Har skjedd flere ganger, skummelt. Det er værst å våkne om natta å hive etter pusten da. En gang drømte jeg at jeg lå i en veikant og hadde ringt ambulanse, ambulansen kjørte forbi, så våkna jeg og fikk ikke puste, bare gispe. Skjedd flere ganger, tenkt om jeg ikke våkner en dag Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Opplever noe lignende. Da jeg blunker med øynene og puster. Av og til når jeg kjeder meg ekstremt og kommer til å tenke følgende "hmm jeg blunker og puster,dette er ekstremt slitsomt i grunn" Etter at jeg har tenkt den tanken så anstrenger jeg meg skikkelig med å IKKE tenke på at jeg puster og blunker. Men det går over etter et par minutter Ganske komisk egentlig - KattaErDau Endret 10. februar 2010 av KattaErDau Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det hender til tider at jeg blir bevisst på pusten, men jeg får ikke panikk og mister pusten helt, det bare kjennes ut som lufta rundt blir litt tyngre før det går tilbake til normalen igjen. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Kjenner meg mykje igjen i dette. Har ikkje tenk på det før, men det er utruleg vemmeleg. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Tilfeldig at så mange sliter med pusten eller? Vet om 5 andre poster inkludert min egen :o Bergen anyone? Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 jeg bor ikke i bergen men var der i helgen en tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå