perhel Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hei, Er den lykkelige eier av Jet. Det meste har gått smertefritt men jeg har et problem jeg ikke finner ut av. Telefonen finner ingen satelitter. Dette gjelder selv. ute. Route 66 er korrekt satt opp med lisens ++. Har forsøkt Innstillinger > GPS Instillinger > GPS+ Instillinger > LAst ned data, ser ikke ut til å virke. Har prøvd mye annet på tlf også, men den finner ingen satelitter... frustrerende! Hvis noen har gode tips setter jeg pris på det. På forhånd takk! (Og hvordan inn i huleste får man smileys når man skriver meldinger?) Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) første gangen den skal finne ut hvor den er ("finne satellitter") kan det ta veldig lang tid. La den søke i en god time, om den fortsatt ikke vet hvor den er, la det gå en halvtime til. Om den fortsatt ikke vet hvor den er ville jeg reklamert. Edit: la den søke et sted der den har så god sikt som mulig til horisonten. Minstekrav: Ute. Endret 9. februar 2010 av kule-ku Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå