R_N Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Er det noen som kan forklare meg hva dette er? ubuntu-9.10-desktop-armel+dove.img (brant ut cd, men ville ikke boote) ubuntu-9.10-desktop-armel+imx51.img Jeg skjønner jo hva som er forskjellen på ubuntu-9.10-desktop-i386.iso og ...amd64.iso Ellers har jeg sett noen nydelig screenshots av stilige gui, men hvordan kan JEG få tak i dem? Har søkt litt rundt på google, men har ikke funnet noe som jeg skjønner så mye av. NB! Jeg er totalt noob på linux, så trenger det inn med teskje... Ikke forklar at jeg bare må apt-get'e det for da er jeg fremdeles like blank som et nypusset vindu. - R Endret 9. februar 2010 av R_N Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) ubuntu-9.10-desktop-armel+dove.img 27-Oct-2009 22:59 650M Desktop image for Marvell Dove computers (USB image) https://wiki.edubuntu.org/ARM/MarvellDoveKarmicInstall Endret 9. februar 2010 av Ned Flanders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå