Kimelimm Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja! Nå er det på tide med fler av mine merklige tråder! Her vil jeg gjerne at dem som vil, kommer med bilder av eksotiske plasser, eller plasser som man kan nesten dagdrømme seg bort ved å se på! Uansett om det er selvtatt eller google, spiller ingen rolle. Spiller heller ingen rolle om det er ekte eller ikke, bare det ser realistisk ut. (ikke le..) Her er noen: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Har et ganske enkelt selv som jeg noen ganger bruker som bakgrunn. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 8. februar 2010 av KVTL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Det finnes en bok med mange flotte bilder av forskjellige landskap som er ganske kjent, men jeg klarer desverre ikke huske navnet på den. Bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 9. februar 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Screw ALT! Jeg skal bo på en slik plass en eller annen gang i løpet av livet mitt! Hvis ikke regner jeg ikke livet mitt som verdt å leve. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 For noen vakre bilder Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fikk bare sinnsykt lyst til å være einstøing i den tømmerhytta... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Anyone? Endret 9. februar 2010 av Romis Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Åååhh.. Skulle likt og oppleve forskjellige steder her i verden.. og ikke bare være stuck her i kalde norge. (som forøvrig også er et land jeg vil se mer av, på sommeren) Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Ja, bare synd det koster alt for mye Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvor er dette? Jeg har som hobby å besøke slike plasser så vennligst skriv hvor det er. Kan legge med et bilde fra siste tur nå i januar, Cayo Blanco, Cuba. Helt greit sted. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Wow så flott det må være å bo sånn @ Robertaas, Jeg vet ikke hvor bildet er fra.. Flott bilde du tok fra Cuba forresten! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Det der er en illustrasjon av Poseidon Undersea Resort som skulle åpnet i Fiji i 2009. Prosjektet er utsatt. Syntes det var litt pent her, spesielt under vann: Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Tar en til med det samme... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Her er noen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå