MrGrandmother Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Sendte en mail til dustin for sikkerhetsskyld. Fikk til svar at de hadde fått en overraskelse fra Dell i dag i form av en pall med 50 skjermer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Jeg har fått svar fra Henrik nå og bestiller! Fasan blir en flott uke neste uke da hehe. EDIT: Da har jeg også bestilt . Gleder meg som en unge. Endret 12. februar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Etter å ha levd lykkelig med en Dell 2407 i snart fire år har jeg i det siste blitt lysten på litt høyere oppløsning. Etter å ha lest en del om U2711 over helgen ser det ikke ut til at denne skjermen har noen negative punkter i forhold til mitt bruk, så nå har også jeg lagt inn en bestilling hos Dustin Home! Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Er det noen som har fått skjermen enda? Venter spent på at noen skal poste sine erfaringer med den Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 jeg har fått melding fra postkontoret i dag så da blir det litt inntrykk sent på kvelden, har en del familieaktiviteter først hehe Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Min ble videresendt fra Oslo litt over åtte i dag morges, jeg har et lite håp om at den dukker opp på omlastingsterminalen her i Bergen i kveld. Da er det en viss sjanse for at jeg kan hente den på postkontoret i morgen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Huff litt stiv pris for min del alltid kjøpt skjermer til 2000kr grensen og synes de er gode nok for mitt bruk Men blir vel sånn om man prøver en dyr skjerm over en lengre periode, så blir vel de skjermene jeg har noe 'dritt' Har 3x 24" nå, 30" blir vel neste oppgradering når skjermene må byttes ut. Men ser ut som en god skjerm med mange tilkoblingsmuligheter det her Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Alle mine skjermer har vært gode kjøp og jeg har hatt de i minst 4-5 år uten at nyere teknologi har vært spesielt bedre. Så jeg synes rundt 7000,- er en god 5 års investering. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg ga faktisk rundt 7000 for Dell 2407 jeg kjøpte sommeren 2006, og det er i lag med 8800 GTX et av mine aller beste hardware kjøp. Det er først nå som U2711 har dukket opp jeg har følt et behov for å oppgradere. Jeg vurderte en periode 30", men de ble akkurat litt for store og ikke minst for dyre. U2711 er således perfekt for meg. Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hei Hvordan tror / vet dere at denne skjermen er i forhold til Dell U2711? EIZO 27" Prisen som er oppgitt er ikke viktig, da den er mulig å få kjøpt til tilsvarende pris. Bruksmål er bilde redigering. Denne harlavere oppløsning, men det trenger vel ikke være noe negativt? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Skjermen min dukket opp i dag og jeg må si førsteinntrykket er litt overveldene. Fysisk er den ikke så veldig mye større enn 24" den erstatter, men oppløsningen! Hjelpe meg. Det ser også ut til at jeg var meget heldig med prisen, studentrabatten på U2711 på DH har minket en del siden jeg bestilte. Endret 18. februar 2010 av miCro Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Bestilte sist mandag, men har ikke fått den enda. Lang leveringstid hos dustin, bestiller jeg hos komplett har jeg varene dagen etter vanligvis. Greit nok at de er i sverige, men burde nå ikke ta en uke for det. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Hentet skjermen min på posten i dag, bare ikke hatt tid til å hente den før. Men det tok kun 2 virkedager før leveringen var på landet hos meg Blir å montere den i morgen en gang, gleder meg. Endret 20. februar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
pietk75 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei, jeg har den "gamle" Dell 27" - ca. halvannet år gammel, med oppløsning 1920x1200. Hva vil den høyere oppløsningen gjøre for meg (OK, et subjektivt spørsmål, men...)? Vil jeg merke dette (positivt), eller er det mer for spillere? Jobber endel med bilder, så den høyere oppløsningen vil kanskje være bra - men kanskje jeg da vil trenge forstørrelsesglass? Er bare redd hvis alt blir veldig smått. P. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Som du sier er det veldig subjektivt, men jeg jobber også en del med bilder og oppløsningen i kombinasjon med bildekvaliteten IPS-panelet bringer med seg gjør skjermen ideell til mitt bruk. Jeg har sett noen tilbakemeldinger om at ting blir litt smått med en slik oppløsning på en 27", jeg har imidlertid ingen problemer med det. Normalt sett sitter jeg mellom 60 til 90 cm unna skjermen. Endret 23. februar 2010 av miCro Lenke til kommentar
pietk75 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 OK, takk. Tror dere jeg kan bruke mitt nåværende skjermkort til U2711? Det er: MSI GeForce 9500GT 512MB PhysX CUDA Eller har noen et forslag på stillegående kort som vil kunne yte skjermen rettferdighet? Spiller ikke, men bruker til bilderedigering. P. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Så vidt jeg kan se støtter kortet ditt oppløsninger opp til 2560 x 1600, så det bør fungere fint i lag med U2711. Hvis du ikke spiller skal ditt nåværende kort duge bra. Jeg må si jeg er meget godt fornøyd med skjermen! Selv ukalibrert er bildekvaliteten noe av det råeste jeg har sett, og den fungerer overraskende bra som spillskjerm. Nå er ikke jeg veldig kresen akkurat på det punktet, men det jeg har testet av FPS spill har fungert bra. Det den imidlertid er helt rå på er strategi spill. Anno 1404 og Daw of War 2 er en drøm i lag med U2711! Det eneste jeg ikke er helt fornøyd med er det matte beskyttelseslaget, det får hvite overflater til å se "skitne" ut. Jeg har klart å venne meg til det, men det er et lite irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Det var det laget jeg mente når jeg skrev at jeg ikke likte "coatingen" på forrige side. Endret 26. februar 2010 av TommyTheGun Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Har U2410 også denne coatingen? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Brukt min skjerm i to dager nå, kjempefornøyd med bildekvaliteten så langt. Skulle gjerne hatt 16:10, men 16:9 duger det også. Føler ikke at prisen er spesielt stiv med tanke på bildekvalitet/størrelse/tilkoblinger. At hvitt føles "skittent" grunnet coatingen er ikke noe nytt for meg, har hatt både en Lacie og en sony skjerm med samme "problem", så jeg er vant til det. Begge de to brukte også et S-IPS panel, så det er muligens en sammenheng der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå