Gå til innhold

BK: (Portrett) As for me, all I know is that I know nothing


Anbefalte innlegg

post-101185-1265668799_thumb.jpg

 

 

 

Portrett bilde av Anders hvor jeg prøvde på best mulig måte beskrive han som person mht til særtrekk. Det jeg ville få frem er at han har mange filosofiske tanker, realist og rolig. Tittelen er en quote fra Sokrates som er en av hans mange favoritter. Musikk hører han mye på, men tanken bak var egentlig at han skulle være i sin egen verden.

 

Synes dere jeg frem det jeg ville?

Setter pris på noen kommentarer, positive eller negative :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det var et fint portrett.

 

Komposisjonen sitter dog ikke helt. Det er ofte fordelaktig å ha med mer luft i den retningen personen ser. Slik er det også her. Med andre ord synes jeg han ble for midtstilt. Du kunne ha kuttet på venstre side eller hatt med mer på høyre side.

Lenke til kommentar
Synes det var et fint portrett.

 

Komposisjonen sitter dog ikke helt. Det er ofte fordelaktig å ha med mer luft i den retningen personen ser. Slik er det også her. Med andre ord synes jeg han ble for midtstilt. Du kunne ha kuttet på venstre side eller hatt med mer på høyre side.

 

Det skal jeg prøve. Bakgrunnen er hvit på høyre side så der kan jeg ta en liten spansk en og legge på litt hvitt der og kutte bak. Tror du har helt rett at det kommer til å bli mye bedre. :)

 

Kjempefint bilde synes nå jeg ihvertfall! Ble rolig av å se på det, så noe av budskapet må du ha fått frem :) Men leppene hans så ubehagelig tørre ut :p

 

Jeg har latt merke til det, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Legge på litt farge gikk dårlig fordi det ble uansett for mye enda så lite jeg tok på. Mulig jeg kan prøve å sette ned skarpheten litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...