Crisz Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Heisan!! Jeg har planer om å kjøpe nye bakhøytalere. Jeg har Yamaha NS-444 som senterkanal og et par Polk Audio SDA 2c som fronter. Min forsterker er en Yamaha Rx-v663 og er veldig fornøyd Men mine bakhøytalere er bare noe crap jeg hadde liggende og skal bytte disse ut. Så jeg har kommer fram til 2 høytalere jeg kunne tenke meg. Dynavoice F-6 eller Yamaha NS-333, begge har et godt design og god lyd, men hvilket er best? De koster det samme. Hvilket av dem burde jeg velge? Rommet er 6.5*3.5 meter. Burde jeg gå for gulvstående eller bokhøytalere? Tusen Takk for svar! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hva har du plass til? Det er sjelden mye bass som kommer ut bakfra, så jeg hadde gått for stativhøytalere. Hvis en stativhøytaler og en gulvhøytaler koster det samme, så kan du nesten alltid regne med at stativhøytaleren har bedre lyd. Men som oftest svakere i bassen da. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Takk! Jeg har nok av plass Tror jeg går for yamahaen viss jeg ikke for et godt tilbud på de andre... Bassen er ikke så farlig, har sub til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå