Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få kontakt med jenter?

Gjest passelei

Anbefalte innlegg

Gjest passelei

Hallo.

Jeg bare starter med at jeg er passe lei av å være singel. Jeg lengter etter noen å dele livet mitt med. Vet det kanskje er litt tidlig, men jeg skulle ønske jeg hadde en jente ved min side.

Er 16 år og blir 17 til høsten. Har prøvd forskjellige metoder som å prøve å finne noen på internett, gått på noen fester osv. Men det virker som de er interesert helt til de får bilde av meg, da tar det gjerne 10-20 min så sier de at de skal noe, men logger aldri på igjen. Når jeg er på fest er det ingen unntatt mine kamerater som snakker til meg, har prøvd å gå bort til noen jenter men blir blankt avvist.

Har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre? Jeg er passe desperat også, men prøver å skjule det når jeg starter en samtale med en jente.

Det er også en i klassen min som jeg liker godt, har gått i samme klasse i et halvt år nå. Første året på VGS. Men jeg tror ikke at henne liker meg. Jeg får henne til å le osv, men har ikke turt å be henne med ut pga det er litt rart samhold i klassen og er redd for å drite meg ut. Vi snakker veldig mye sammen på MSN og sånn og snakker for såvidt ganske mye sammen på skolen også, men vi er aldri alene fordi hun vil bare gå med de andre jentene i klassen.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ta kvelden så skriver bare dette nå: Jenter flest sier at utseendet er ikke det viktigste, men sjarm og personlighet.

Når jeg logger på i morgen er det vel en del bedre svar enn dette tenker jeg :p

God natt!

Men alle vet at hva jenter sier og hva de faktisk mener/gjør ofte er to vidt forskjellige ting.

Lenke til kommentar

Støtter de andre her som sier at det ikke er noe å stresse med :) Skjønner godt at du savner noen, men fokuser mer på å

ha det gøy med venner :)

Om ikke det faller i smak, så er det jo bare å fortsette letinga. Det er mange jenter som ikke bare går etter utseendet,

og det er alltid muligheter. Du har sikkert ikke møtt de rette jentene, og du må ikke bare gi opp forde :)

Burde kanskje prøve å skape et litt bedre forhold til jenta før du begynner med bilder og slikt :p

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...