Egzi Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hallo. Har lest mye om at ati 5870 kortet har mange feil, etc. Har fått dette kortet og er redd at jeg også kan få noen av disse feilene etterhvert. Så jeg tenkte at jeg kanksje skal sende til tilbake? (angrerett) Er det andre som har eller har hatt problemer med dette kortet? Smart å sende det tilbake og gå for et nvidia kort? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg ville ikke sendt det tilbake. Mesteparten av problemene er vel knyttet til overføring av lyd og bilde med HDMI. Om du kjøper kortet for å bruke det til HTPC vil jeg påstå at du har gjort et bomkjøp.. Du kan vel uansett prøve det før du eventuelt returnerer det på angrerett. Lenke til kommentar
Egzi Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Har kjøpt kortet for å spille spill. Er jo bra, men bare lurer på om folk har opplevd problemer med det mens dem gamer:) Lenke til kommentar
Gamer2K Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Aldri hatt problemer med mitt 5870. Funker kjempebra Har ikke opplevd noen problemer i spill eller i andre sammenhenger. Jeg spiller en god del Lenke til kommentar
Egzi Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Hehe, hmm godt å høre det:) Har du hatt det lenge? Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Du kan jo begynne med å si hvilke problemer det er snakk om, hvor og når det skjer, og hvilke drivere du bruker (evt. om du har prøvd andre drivere). Mye feil er pga software, ikke hardware. Du kan også lese i den store 5xxx tråden, der er det mange løsninger foreslått for forskjellige problemer, og generell diskusjon rundt det. Lenke til kommentar
Gamer2K Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Hehe, hmm godt å høre det:) Har du hatt det lenge? Har hatt det i 3 måneder alle drivere har virket bra for meg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1201966&st=0 kanskje du får svar her? Endret 9. februar 2010 av Gamer2K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå