Bosch Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 God natt, så akkurat norge og noen andre land til før jeg kom hjem la meg. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 stilig med pulseringen i bjørnen Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 he-he, noen andre med twitter her? så nettopp at mange twitrer at norge har de peneste utøverne, nice Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Stilig med den isen. he-he, noen andre med twitter her? så nettopp at mange twitrer at norge har de peneste utøverne, nice Jeg regner med at Tora Berger ikke var på tv da... Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Dette var rett og slett herlig å se på. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 he-he, noen andre med twitter her? så nettopp at mange twitrer at norge har de peneste utøverne, nice link? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Spekkhogger biten var rå, med vannsprut og greier. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Denne delen likte jeg. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 he-he, noen andre med twitter her? så nettopp at mange twitrer at norge har de peneste utøverne, nice link? Ja! link please. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) he-he, noen andre med twitter her? så nettopp at mange twitrer at norge har de peneste utøverne, nice link? Har du twitter-konto? I så fall i search/søke-feltet skriver du norway, så får du opp alle twittermeldinger hvor norge har blitt nevnt. Rett etter at den norske troppen hadde marsjert, ble norway plutselig et trending topic, dvs, veeeeldig mange hadde twitret meldinger om norge. Eks på melding: @DirtyGert: The ladies of Norway and Sweden make me love HDTV. Norway has 99 competing - I'll be their 100th. I made a pretty good snowman yesterday so I'm sure that could be worth a gold. KevyMetalWorld: Norway has some pretty athletes I've already selected for free foot massages. I will not be denied. lindsayfaith86 If I lived in Norway I'd feel real bad about myself. They're pretty much all gorgeous natural blondes. Endret 13. februar 2010 av Sonja84 Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg likte den der isflakdelen. Alt ialt er jeg ganske imponert. Virker egentlig bedre enn Beijing, og jeg antar budsjettet er på en tiendedel, elller kanskje en hundredel he-he, noen andre med twitter her? så nettopp at mange twitrer at norge har de peneste utøverne, nice link? Har du twitter-konto? I så fall i search/søke-feltet skriver du norway, så får du opp alle twittermeldinger hvor norge har blitt nevnt. Rett etter at den norske troppen hadde marsjert, ble norway plutselig et trending topic, dvs, veeeeldig mange hadde twitret meldinger om norge. Det var nok fordi utøvere som Therese Johaug og Marthe Kristoffersen gikk godt synlig;) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg likte den der isflakdelen. Alt ialt er jeg ganske imponert. Virker egentlig bedre enn Beijing, og jeg antar budsjettet er på en tiendedel, elller kanskje en hundredel Pluss at det ikke er rovarbeid og ikke-lønn for de som driver dette. Ahhh. Adagio For Strings! Lenke til kommentar
Colb Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 he-he, noen andre med twitter her? så nettopp at mange twitrer at norge har de peneste utøverne, nice link? Ja! link please. fant en del her link Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 HAHAHA!! Even the "ugly" Norwegians are hot... Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Noen andre som ikke klarte å la være å tenke på Batman? edit: Fiolinisten altså. Endret 13. februar 2010 av Frexxia Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 HAHAHA!!Even the "ugly" Norwegians are hot... dette var jo gullkorn Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 HAHAHA!!Even the "ugly" Norwegians are hot... dette var jo gullkorn Absolutt en grunn til at jeg siterte nettopp den. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg er mektig imponert, det er en fryd å se på, bra gjennomført, imponerende effekter, meget godt planlagt, og alt i alt meget beundringsverdig. Kanskje ikke på høyde med Beijing av åpenbare grunner, men definitivt MEGET bra! Gratulerer, Kanada. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Felespillinga og steppinga er jo dritpheeeeeeett! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Canadierene virker som et serdeles identitetsforstyrra folk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå