bikubedronning Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) asdasdasd Endret 31. oktober 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 for en patetisk sang. den der med bryan adams. Enig. Sang jo det samme om og om igjen. Skuffende av Nelly Furtado. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Eg var for trøtt til å få med meg heile sendinga, og sov gjennom den første timen eg såg... Gjekk eg glipp av noko episk? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Nei. Masse dansende urfolk og innmarsj. Veldig lite spennende. Lenke til kommentar
vad Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Ble en del sekvenser som ble vel langdryge. Til å være midt på natta. Men masse fine effekter og stæsj, og fin markering for georgiern (HIF). Var det noe som gikk feil under ildtenning, eller bare virket det sånn? De stod jo der og så på hverandre en god stund, før det bare kom tre søyler opp. Som vel ikke passet helt med hele symbolikken de hadde lagt opp til.. Endret 13. februar 2010 av vad Lenke til kommentar
slipten Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ble en del sekvenser som ble vel langdryge. Til å være midt på natta. Men masse fine effekter og stæsj, og fin markering for georgiern (HIF). Var det noe som gikk feil under ildtenning, eller bare virket det sånn? De stod jo der og så på hverandre en god stund, før det bare kom tre søyler opp. Som vel ikke passet helt med hele symbolikken de hadde lagt opp til.. Det er nok planlagt at det tar litt tid før de tenner på ol ilden, det er da ol offisielt starter når ol ilden tennes. Fjerde mannen (Wayne) tenner på selve ilden som står utenfor stadion, ilden på stadion er bare symbolsk og slukkes etterhvert. Lenke til kommentar
vad Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ble en del sekvenser som ble vel langdryge. Til å være midt på natta. Men masse fine effekter og stæsj, og fin markering for georgiern (HIF). Var det noe som gikk feil under ildtenning, eller bare virket det sånn? De stod jo der og så på hverandre en god stund, før det bare kom tre søyler opp. Som vel ikke passet helt med hele symbolikken de hadde lagt opp til.. Det er nok planlagt at det tar litt tid før de tenner på ol ilden, det er da ol offisielt starter når ol ilden tennes. Fjerde mannen (Wayne) tenner på selve ilden som står utenfor stadion, ilden på stadion er bare symbolsk og slukkes etterhvert. Hmm. Men hele symbolikken de la opp til var jo de fire 'host nations' som ønsket velkommet, og nå sikkert skulle holde ilden oppe. Kan umulig ha vært meningen at de skulle stå der så lenge at spenningsmusikken startet på nytt? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hmm jeg la faktisk ikke merke til at musikken startet på nytt, men hva lengden angår, følte jeg det var perfekt. Det bygget seg opp til et klimaks, uten at de dro det ut for lenge for min del Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Nei. Masse dansende urfolk og innmarsj. Veldig lite spennende. Hva hadde du forventet? Ny episode av 24 som åpning? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ble en del sekvenser som ble vel langdryge. Til å være midt på natta. Men masse fine effekter og stæsj, og fin markering for georgiern (HIF). Var det noe som gikk feil under ildtenning, eller bare virket det sånn? De stod jo der og så på hverandre en god stund, før det bare kom tre søyler opp. Som vel ikke passet helt med hele symbolikken de hadde lagt opp til.. Det er nok planlagt at det tar litt tid før de tenner på ol ilden, det er da ol offisielt starter når ol ilden tennes. Fjerde mannen (Wayne) tenner på selve ilden som står utenfor stadion, ilden på stadion er bare symbolsk og slukkes etterhvert. Hmm. Men hele symbolikken de la opp til var jo de fire 'host nations' som ønsket velkommet, og nå sikkert skulle holde ilden oppe. Kan umulig ha vært meningen at de skulle stå der så lenge at spenningsmusikken startet på nytt? Ok, bøyer meg i støvet, Vad! http://www.dagbladet.no/2010/02/13/sport/o...ouver/10373810/ Teknisk feil gjorde at bare 3 av 4 søyler kom opp... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Merket ikke at det var noe feil jeg. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Altså, de ble jo stående der en god stund, og man kunne se at noe var galt i ansiktsuttrykkene deres. Pluss at musikken haltet et øyeblikk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Det er på NRK1 nå, så vi får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå