DJ_Dark Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg fant ut at det ikke ikke var noen tråd for diskutering av åpningsseremonien. Det tar vi her. For de som lurer: TIDEN ER LØRDAG 03.00, altså natta fra fredag til lørdag. Norges sjanser: Det er store sjanser for at vi får se nesten alle av de norske deltakerne i denne øvelsen, men om vi har muligheter for gull er det vanskelig å forutse. Dette kommer av at det aldri har blitt delt ut noe gull på åpningsseremonien, men i år kan være det første året. Vi får se om våre utøvere klarer å skaffe seg et gull allerede før ilden har blitt tent! Se opp for: Vakter Andre land Publikum Det er tre ting vi må se opp for her. Det første er eventuelle vakter som vil gjøre sitt beste for å hindre at noen land skal greie å lure til seg et gull under innmarsjen. All form for unormale bevegelser og de griper inn! Det andre er andre land som vil gjøre sitt ytterste for å eventuelt kapre et gull. Her er leopardmannen fra Ghana (?) farlig. Må en leoparddrakt kan han ikke være annet enn rask! Det tredje og siste er publikum. Om det skulle bli at noe gull skulle blitt utdelt kan det like gjerne skje at en eller flere publikummere vil hindre at dette. Kanskje de stikker av med gullet selv? Tiden vil vise! Lørdag 8/2 03.00 Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Trakk på smilebåndet der ja! , men übermorsomt var det ikke... Endret 8. februar 2010 av Photôgrapher Lenke til kommentar
vad Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Så vi er nå enige om at dette er natt til lørdag? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Ja, det er bare lættis som har prøvd sitt ytterste om å lure oss om dagen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Pøh. Latias tok feil. Har ikke prøvd å lure noen han. Skal forøvrig få med meg minst mulig av åpningsseremonien. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Vara åpningsseremonien heilt til kl. 6? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Tviler på det. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Så eg får faktisk sova litt på morgonen Lenke til kommentar
vad Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 GONG two three four GONG two three four GONG two three four GONG Lenke til kommentar
Colb Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 glatt han med rødt skjerf xD Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Noen andre som sliter med streamen? Kan ikke skjule kontrollene, og streamen slutter å fungere med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Weee. Vi er i gang! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Spørs om jeg gidder å se så mye. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Streamen ligger stabilt på 3,5 hos meg, uten at noe stopper, men jeg heller har ikke funnet ut hvordan jeg skjuler "kontrollene". Kjente forvørig et snev av stolthet når de sa "1952 Oslo" og "1994 Lillehammer" Lenke til kommentar
Colb Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Streamen ligger stabilt på 3,5 hos meg, uten at noe stopper, men jeg heller har ikke funnet ut hvordan jeg skjuler "kontrollene". Kjente forvørig et snev av stolthet når de sa "1952 Oslo" og "1994 Lillehammer" ikke den eneste Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Synger hun live, eller er det opptak, tro? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Streamen ligger stabilt på 3,5 hos meg, uten at noe stopper, men jeg heller har ikke funnet ut hvordan jeg skjuler "kontrollene". Kjente forvørig et snev av stolthet når de sa "1952 Oslo" og "1994 Lillehammer" Den ligger stabilt på 3,5 her også, men "progressbaren" når slutten, og da slutter streamen helt til man refresher siden. Eller er det bare for meg dette skjer? Endret 13. februar 2010 av Frexxia Lenke til kommentar
Colb Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Synger hun live, eller er det opptak, tro? regner emd at det er live.. de kunne jo velge å vrake, så ingen grunn til å ikke velge en som faktisk kan synge? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Ser på tv jeg. ER HUN BARE 16!? Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Naturligvis, hørtes bare _litt_ vel feilfritt ut. fylte visst 16 i dag. Endret 13. februar 2010 av Loev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå