Gå til innhold

OL2010:Vancouver 2010 - Åpningsseremonien

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Vancouver-2010-olympics-logo.jpg

vancouver%20emblem%20unveiling-jj-001.jpg

Jeg fant ut at det ikke ikke var noen tråd for diskutering av åpningsseremonien. Det tar vi her.

For de som lurer:

TIDEN ER LØRDAG 03.00, altså natta fra fredag til lørdag.

Norges sjanser:

Det er store sjanser for at vi får se nesten alle av de norske deltakerne i denne øvelsen, men om vi har muligheter for gull er det vanskelig å forutse. Dette kommer av at det aldri har blitt delt ut noe gull på åpningsseremonien, men i år kan være det første året. Vi får se om våre utøvere klarer å skaffe seg et gull allerede før ilden har blitt tent!

Se opp for:

Vakter

Andre land

Publikum

Det er tre ting vi må se opp for her.

Det første er eventuelle vakter som vil gjøre sitt beste for å hindre at noen land skal greie å lure til seg et gull under innmarsjen. All form for unormale bevegelser og de griper inn!

Det andre er andre land som vil gjøre sitt ytterste for å eventuelt kapre et gull. Her er leopardmannen fra Ghana (?) farlig. Må en leoparddrakt kan han ikke være annet enn rask!

Det tredje og siste er publikum. Om det skulle bli at noe gull skulle blitt utdelt kan det like gjerne skje at en eller flere publikummere vil hindre at dette. Kanskje de stikker av med gullet selv?

Tiden vil vise!

Lørdag 8/2 03.00

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Streamen ligger stabilt på 3,5 hos meg, uten at noe stopper, men jeg heller har ikke funnet ut hvordan jeg skjuler "kontrollene".

Kjente forvørig et snev av stolthet når de sa "1952 Oslo" og "1994 Lillehammer" :)

ikke den eneste :D

Lenke til kommentar
Streamen ligger stabilt på 3,5 hos meg, uten at noe stopper, men jeg heller har ikke funnet ut hvordan jeg skjuler "kontrollene".

Kjente forvørig et snev av stolthet når de sa "1952 Oslo" og "1994 Lillehammer" :)

Den ligger stabilt på 3,5 her også, men "progressbaren" når slutten, og da slutter streamen helt til man refresher siden.

Eller er det bare for meg dette skjer?

Endret av Frexxia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...